آخرین خبرهااستان ها

کارمندان نمونه شورا و شهرداری لاهیجان تجلیل شدند

تدبیر شرق/کارمندان نمونه شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان همزمان با روز کارمند تجلیل شدند.

به گزارش تدبیر شرق به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و شورای معاونان با حضور در محل کار کارمندان نمونه از آنان تجلیل کردند.
یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان، در تجلیل از کارمندان نمونه شورا و شهرداری گفت: همه کارکنان شهرداری به دلیل اینکه همواره آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند نمونه بوده و هدف ما تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایت شهروندان است.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در سخنانی گفت: هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی برای قدردانی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی می باشد و کارکنان شورای شهر و شهرداری لاهیجان هم از جمله کارمندان فعال و پرکاری هستند که در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شهروندان هستند.
رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری لاهیجان و شورای معاونان شهرداری در ابتدای برنامه های روز کارمند با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.
امیر زابلی،امیرگنجه خسروی، محمدرضا هاشمی سعادت، لیلا خاوری و محمود شعبانی کاکرودی از کارمندان نمونه شورا و شهرداری لاهیجان در سال 1399 هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا