آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

بخشدار بندر کیاشهر اعلام کرد : در هفته دولت۲۱ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان در کیاشهر افتتاح شد

کیاشهربخشدار بندر کیاشهر از افتتاح و بهره برداری از ۲۱ پرو.ژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال در بخش گکیاشهر در هفته دولت خبرداد.

به گزارش تدبیرشرق ، حجت حاجی پوربا تسلیت ایام عزاداری اباعبداللله الحسین ( ع ) و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و عرصه ی اجرا  گفت:   هفته دولت،  فرصت و غنیمتی است برای بیان عرصه خدمات دولت  وما مسئولین ، برای تحقق عدالت در نظام جمهوری اسلامی  ،  از هیچ کوششی برای ایجاد رفاه ، آسایش و امنیت مردم  کوتاهی نخواهیم کرد  .

وی افزود : با لطف خدای بزرگ و تلاش مضاعف مسئولین شهرستان و بخش  وبا ریل گذاری فرماندار شهرستان ،  ۲۱ پروژه درحوزه های برق ، راه ، بوم گردی  ، آب ، بنیاد مسکن و ورزش  با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان  در سومین روز از هفته دولت  در کیاشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بخشدار بندر کیاشهر  بهره برداری از چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و یک واحد بوم گردی  در لسکوکلایه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در روستای دستک  با اعتبار دهیاری   ساخت یک خانه روستایی با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان  به عنوان سه  پروژه نمونه انتخاب  و به بهره برداری رسید بوده است.

نماینده عالی دولت در بخش کیاشهر میزان اعتبارات هزینه شده پروژه ها را از  اعتبارات ملی ، استانی و شهرستانی نام برد و ادامه داد:  مدیران شهرستان با تلاش های جهادی  خود توانستند با حداقل های مالی ، حداکثر این پروژه ها را اجرایی کنند و با اجرای این پروژه های بوم گردی برای  ۸ نفر اشتغال مستقیم  و ۱۰ نفر غیر مستقیم ایجاد شده است

وی زیر ساخت های بندر کیاشهر را در بخش توسعه شهری و روستایی در بخش آب ، برق ، راه روستایی  ، گاز  بسیار خوب توصیف کرد و اذعان کرد با تلاش دیگر همکاران خود در امور اجرایی بتواند کاستی ها را در این بخش به حداقل برساند.

/جلال شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا