آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان: دستاوردهای صنعت دفاعی، موجب امیدآفرینی در جامعه است

امیدآفرینیاستاندار گیلان گفت: فعالیت‌های اثربخش صنعت دفاعی کشورمان که در طول چهار دهه گذشته مایه مباهات همه ایرانیان بوده و در هر مناسبتی دستاوردهای خود را رونمایی می‌کند؛ منجر به امیدآفرینی برای جامعه و مردم است.

ارسلان زارع در دیدار نماینده ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گیلان و مدیران فعال در صنایع دفاعی استان، با گرامیداشت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی، با یادآوری دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت و نظام اسلامی ایران افزود: نمونه بارز این عداوت ها، در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و در سال‌های اخیر به ویژه دو سال گذشته، تداوم تحریم‌های تحمیلی دولت استکباری آمریکا و مخالفان ملت، نظام و دولت جمهوری اسلامی تشدید شد.

وی راهکار توسعه کشور را مقابله با تهدیدها و تحریم‌های معاندان نظام و مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: بهترین راه، ایستادگی، مقاومت و تحقق برنامه‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی به ویژه در سال جهش تولید است که توسط رهبر معظم انقلاب مشخص و توسط دولت نیز برنامه‌ریزی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان به حضور مستمر و فعالانه دولت جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی اقتصادی و تلاش‌های اثربخش در جهت خوداتکایی و استقلال داخلی اشاره کرد و گفت: بیان واقعیت‌ها و تعامل سازنده با کشورهای دنیا همواره از سیاست‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در سایه شعار راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بوده و توفیقات اخیر منجر به شکست تحقیرآمیز آمریکا شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فارغ از هرگونه رویکرد دولت‌های استکباری تلاش برای خوداتکایی و استقلال داخلی همواره در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و دارد، افزود: فعالیت‌های اثربخش صنعت دفاعی جمهوری اسلامی که در طول چهار دهه گذشته مایه مباهات همه ایرانیان بوده و در هر مناسبتی دستاوردهای خود را رونمایی می‌کند؛ منجر به امیدآفرینی برای جامعه و مردم شده و موجبات رضایت رهبری، رئیس‌جمهوری و ملت را فراهم کرده است.

وی به بازدیدهای خود از صنایع دفاعی گیلان و حضور فعالانه آنان در این عرصه اشاره و اضافه کرد: در جریان شیوع کرونا طی نزدیک به شش ماه اخیر نیز با تغییر خطوط تولید و ارائه اقلام بهداشتی مورد نیاز همچون ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده، به وضوح شاهد همراهی و همکاری فعالان عرصه صنعت دفاعی استان با مردم و مدیران بوده ایم.

زارع بودن در کنار مردم در شرایط خاص و حوادث همچون کرونا و نیز حرکت متناسب با شعار جهش تولید را از نقاط قوت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان و اضافه کرد: دستگاه‌ها باید نیازمندی‌های مرتبط با تولیدات صنایع دفاعی که در مجموعه‌های وزارت دفاع تولید می‌شوند را از این طریق تأمین نمایند.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا