آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان مطرح کرد ؛ توانمندی گیلان از نظر زیر ساختی در جهت توسعه ورزشهای آبی / برنامه ریزی های خوب فدراسیون نجات غریق و غواصی در سطح کشور

نجات غریقمریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی گیلان گفت : استان گیلان توانمندی های خوبی از نظر سواحل و زیر ساختی برای رشد و توسعه ورزشهای آبی دارد.

به گزارش تدبیرشرق، مریم بخشی در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان که با حضور” ایلخان نوری “رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ، اظهار داشت : رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور فردی خوش فکر و برنامه محور هستند و قطعا برنامه های ایشان برای رشد این ورزش در کشور برای توانایی استانها در این حوزه سودمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه توجه به حاشیه های ورزشی می تواند مدیران را از انجام وظایف دور کند ، گفت : هر مدیری در جایگاهی که قرار دارد باید به امور محوله بپردازد و توسعه ی ورزشی باید در سرلوحه ی کار مدیران ورزشی قرار گیرد.

بخشی با ابراز خرسندی از فعالیت های هیات نجات غریق و غواصی استان عنوان کرد : از زحمات جناب آقای مهرگان که مدتی  سرپرستی هیات را بر عهده داشته اند تشکر می کنم و ایشان زیر ساخت های خوبی برای این رشته پایه ریزی و به یادگار گذاشته اند و امیدوارم رییس جدید هیات استان با اجرای برنامه های مد نظر و سیاست های فدراسیون بتواند در جهت رشد این رشته در گیلان گام بردارد.

یادآور می شود در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان ” حسین میرزایی ” با اخذ 11 رای از کل آرای ماخوذه به مدت چهار سال به سمت ریاست هیات نجات غریق و غواصی گیلان انتخاب شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا