آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

ماجرای تکراری قطعی برق و عدم پاسخگویی اداره برق لاهیجان

اداره برق لاهیجانبا فرارسیدن ایام گرم سال ، خاموشی ها زیاد مردم لاهیجان را کلافه کرده و از عدم پاسخگویی اداره برق شهرستان در این خصوص گلایه دارند .

به گزارش تدبیرشرق ، همزمان با فرا رسیدن ایام گرم سال بازهم شهروندان شاهد قطعی های برق هستند ، با این تفاوت که در سالهای اخیر این خاموشی ها با زمان بندی بود اما امسال بدون اطلاع قبلی برق در مناطق مختلف شهرستان لاهیجان  خصوصا روستاها و دهستانهای تابعه ، قطع میشود

در روستاهای مختلف لاهیجان تقریبا بیشتر ظهرهای گرم شاهد قطعی برق هستیم و در شهر هم طبق معمول با افزایش استفاده برق ها به خاموشی میرود . مسئولین هم میگویند ظرفیت شبکه پایین است ! اما هرگز برای افزایش ظرفیت تلاشی نکرده و نمیکنند.

قسمت بد این قطعی ها ، عدم پاسخگویی اداره برق شهرستان است . کمتر شهروندی را سراغ دارید که بتواند در ساعت قطعی برق ، با مسئولین این اداره گفتگوی تلفنی داشته باشد .  شنیدن یک سره بوق اشغال شهروندان را کلافه کرده است . چند شهروند در موارد مشابه ضمن گفتگو با خبرنگار ابریشم پرس ،  بارها از این عدم پاسخگویی غیرحضوری و برخورد نامناسب در ملاقات حضوری گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

/ابریشم پرس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا