آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

رفع تصرف حریم اراضی استملاکی در شهرستانهای لاهیجان و لنگرود

اراضی استملاکیحدود یک هزار پانصد متر مربع از حریم اراضی استملاکی در روستای حاج سلیم محله لاهیجان و همچنین 600 مترمربع حریم کانال در منطقه دریاسر شهرستان لنگرود رفع تصرف و آزادسازی شد.

 به گزارش تدبیرشرق؛ به نقل از مدیر اداره منابع آب شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی(حرایم کانالها ، بستر رودخانه ها و …)، این امور در راستای وظایف سازمانی و پس از طرح شکایت از چند نفر از افراد محلی که نسبت به تصرف اراضی استملاکی از طریق کاشت درخت و نصب پرچین و… واقع در روستای حاج سلیم محله اقدام نموده بودند. پس از پیگیری از طریق حوزه قضایی رودبنه و اخذ دستورات لازم با حضور ماموران کلانتری نسبت به رفع تصرف و آزادسازی از اراضی استملاکی به مساحت حدود یک هزار پانصد متر مربع اقدام شده است.

در گزارشی دیگر به نقل ازسرپرست اداره منابع آب شهرستان لنگرود این امور در راستای حفظ حقوق‌بیت‌المال و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها، انهار و کانالها،  با شناسایی 1 مورد از تصرف حریم اراضی استملاکی C1-18 واقع در منطقه دریاسر از توابع شهرستان لنگرود، با پیگیری‌های حقوقی صورت گرفته، موفق به آزادسازی زمین مذکور به مساحت600 متر مربع گردیده است.

اراضی استملاکی

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا