آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

فرماندار لنگرود تاکید کرد؛ لزوم تعامل مدیران جهت توسعه شهرستان لنگرود

توسعه شهرستان لنگرودشفقی با تاکید بر تعامل مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان لنگرود گفت: توسعه در سایه تعامل ایجاد می شود.

 به گزارش تدبیرشرق، سیروس شفقی در جلسه تودیع و معارفه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود که امروز ( چهارشنبه، ۲۵ تیر) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله معاون سابق عمرانی، گفت: جلسه اصلی تکریم و معارفه در شورای اداری شهرستان برگزار می شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه تعامل مدیران دستگاه های اجرایی با معاون جدید ادامه داشته باشد، افزود: حداکثر تا ۱۰ روز آینده کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار می شود.

علی اکبر پورعلی نیز در این جلسه خدمت در شهرستان لنگرود که سرزمین شهدای شاخصی همچون شهید املاکی، نورانی و … را مایه مباهات دانست و گفت: ما باید با هم‌افزایی، همدلی، انسجام و وحدت روزهای بهتری را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

معاون جدید عمرانی فرمانداری لنگرود با تاکید بر اجرای سیاست های عمومی دولت در شهرستان، تصریح کرد: با همکاری همه همکاران، بخشداران، دستگاه های اجرایی و معتمدین و بزرگان شهرستان در جهت سیاست های عمومی دولت گام برداریم.

وی ادامه داد: سطح برخورداری شاخص ها در شهرستان و روستاها با تعامل همه مدیران ارتقا می یابد.

فرامرز مصطفوی نیز با بیان اینکه در نظامی مشغول خدمت هستیم که پایه های عظیم آن بر اساس خون شهدا شکل گرفته است، گفت: فردا روز قیامت ما باید پاسخگو شهدا باشیم.

معاون سابق  عمرانی فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه چهار سال و ۳۵۲ روز در خدمت مردم نجیب شهرستان بودم، اذعان کرد: شاخص های برخورداری در شهرستان قبل از دوره جوادپور( فرماندار اسبق شهرستان) در ردیف های آخر استان قرار داشت که در آن سالها فرمانداری کارگاه پیگیری کارهای عمرانی شهرستان بود.

وی پیشبرد اهداف دولت در شهرستان را یکی از مهمترین اهداف کاری خود اعلام کرد.

گفتنی است، طی حکمی از سوی استانداری گیلان؛ علی اکبر پورعلی به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لنگرود منصوب شد.پورعلی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودبار و شهردار توتکابن و منجیل را در کارنامه کاری دارد.

/خبرگزاری شبستان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا