آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرحوادثخبر داغگزارش تصویری

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در نشست خبری: شاهد کاهش ۹ درصدی آمار وقوع سرقت از ابتدای سال جاری هستیم.

آمار وقوع سرقتکنفرانس خبری فرمانده ی انتظامی شهرستان لاهیجان در ستاد نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تدبیر شرق ,طی این نشست سرهنگ قاسمی جانعلی پور از کاهش ۹ درصدی آمار وقوع سرقت ابتدای سال جاری
و رشد ۵۵ درصدی دستگیری سارقین ماحصل از دستگیری ۳۰۰ نفر از سارقین خبر داد.

وی اظهار داشت : کشف ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری، رشد ۲۱۸ درصدی دستگیری باندهای قاچاق مواد مخدر و خرده‌فروشان و
رشد ۱۶۷ درصدی دستگیری معتادین متجاهر در این شهرستان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی لاهیجان می باشد .
سرهنگ قاسم جانعلی پور در ادامه به مطالبات مردم در خصوص ساماندهی تفرجگاه ها ،پارک هاو طرح سالم سازی دریا و برخورد با اراذل و اوباشی که در این مناطق آرامش روانی مردم به هم می‌زنند گفت :امنیت در این مناطق جزو اولویت‌های نیروی انتظامی و پلیس راهور بوده و این اقدامات به صورت سریع وقانونی صورت می‌گیرد.
در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان به کاهش آمار تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره کرد و گفت:در بحث تصادفات منجر به فوت در مناطق درون شهری با کاهش ۶۷درصدی و در برون شهری کاهش ۲۰درصدی این تصادفات را شاهد بودیم و در حوزه تصادفات جرحی درون شهری با ۱۶ درصد کاهش و برون‌شهری ۱۳ درصد کاهش مواجه بودین که این مهم علاوه بر بالا بودن فرهنگ شهروندان بااقدامات حوزه را هور صورت گرفته است.
این مقام انتظامی افزود :با توجه به شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته در شهرستان با معضلاتی در حوزه اقتصادی درگیر هستیم که مردم را نگران کرده است. از ابتدای سال با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی پرونده‌های تشکیل شده که شامل احتکار اقلامی چون خودرو ،لوازم خانگی، لوازم خودرو و موتور سیکلت بوده است و با صنوف متخلف برخورد صورت گرفت و منجر به پلمب شده است.
وی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مواجهه با شیوع ویروس کرونا گفت: از اواخر سال گذشته که با این بیماری مواجه شدیم نیروی انتظامی همواره در صف پیش روی مبارزه با این بیماری بوده واقداماتی از قبیل ساماندهی ترافیک ، فاصله گذاری و ایجاد امنیت برای مراکز بهداشتی به ویژه بیمارستان پیروز که پایلوت بیماران کرونایی بود صورت گرفته و معضلی در این مراکز درمانی شاهد نبودیم. همچنین نیروی انتظامی دربحث کمک مومنانه نیز اقداماتی انجام داد که کمک ها چه نقدی وچه غیر نقدی حدود ۳۰۰ میلیون ریال خوراکی بوده و علاوه بر آن کمک‌های غیرنقدی به صورت متمرکز توسط مجموعه اداری و سیاسی شهرستان صورت گرفته است.
در پایان جلسه از اصحاب رسانه تقدیر صورت گرفت .

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

آمار وقوع سرقت

خبرنگار: مهدی چابک

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا