آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

اختلاف بر سر انتخاب نماینده معین؛ امام جمعه آستانه اشرفیه انتقاد کرد و نماینده سابق قدردانی

نماینده معیندرحالیکه امام جمعه آستانه اشرفیه در خطبه های نماز جمعه از انتخاب رسول فرخی به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انتقاد کرده، قربانی نماینده سابق از فرخی قدردانی کرده است.

روز گذشته احمد طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه در خطبه های نماز جمعه از انتخاب رسول فرخی به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انتقاد کرد.

او یادآور شد: «از مجمع نمایندگان انتظار داشتیم در انتخاب نماینده معین با مسؤولان شهرستانی و خانواده نماینده فقید درباره انتخاب نماینده فقید مشورت کند لذا امیدوارم مجمع نمایندگان در خصوص انتخاب نماینده لاهیجان به‌عنوان نماینده معین آستانه تجدیدنظر کرده و با بزرگان شهرستان مشورت کند».

در همین راستا کانال تلگرامی رسول فرخی امروز بدون اینکه به اظهار نظر امام جمعه آستانه اشاره ای داشته باشد، پیام محمدحسین قربانی نماینده سابق آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر را منتشر کرد که در آن قربانی از فرخی بابت پذیرفتن مسئولیت حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه قدردانی کرده است.

در پیام قربانی آمده است:

«با توجه به شکل‌گیری مجلس یازدهم و فوت نماینده منتخب شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، مرحوم محمدعلی رمضانی(که از خداى بزرگ برای آن مرحوم غفران الهی را طلب مینمایم) و خالی بودن کرسی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تا انتخابات میان دوره اى سال۱۴۰۰، بر اساس قانون نماینده شهرستان های نزدیکتر می توانند به عنوان نماینده معین،این مسئولیت را بپذیرند. حال که با همت همه دلسوزان و‌ پیشنهاد مجمع نمایندگان استان گیلان، برادر بسیار خوبم جناب آقای فرخی (نماینده محترم مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی) علیرغم مشغله کاری زیاد، این مسئولیت خطیر را پذیرفتند تا امورات حوزه انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر بر زمین نماند. اینجانب‌ محمد حسین قربانی هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان خادم مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی (دوره نهم و دهم) ویژه از جناب آقای دکتر فرخی سپاسگزارى میکنم و برای این برادر عزیز و بزرگوارم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم».

گفتنی است مطابق قانون مسئولیت نمایندگی معین شهرستان آستانه اشرفیه تا انتخابات میان دوره‌ای مجلس بر عهده نماینده نزدیکترین شهرستان یعنی لاهیجان قرار دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا