آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

میراث فرهنگیبه گزارش تدبیرشرق، ظهر روز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ مسعود حلاج پور و احمد دنیا مالی در این اداره کل دیدار کردند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ضمن تبیین عملکرد و برنامه‌های آتی این اداره کل گفت: اگرچه بحران کرونا سبب بروز مشکلاتی در حوزه گردشگری استان و کشور شده‌است اما همچنان می‌توان بر روی گردشگری به عنوان مزیتی برای توسعه پایدار گیلان هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی نمود.

او با تاکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی جهت تسریع در انجام برنامه‌ها در سطح استان خاطر نشان کرد: جاذبه های گردشگری بسیاری در استان گیلان و به ویژه شهرستان انزلی وجود دارد که مغفول مانده و با حمایت قوه مقننه در جذب اعتبارات ملی می‌توان گام‌های موثری در  این زمینه برداشت، همچنین در حوزه آثار تاریخی و صنایع‌دستی نیز اقدامات سازنده‌ای را در دستور کار داریم که حمایت مجلس شورای اسلامی در گیلان می‌تواند تسریع کننده آن‌ باشد.

حلاج‌پور با اشاره به وضعیت ساختمان اداری اداره کل در رشت تصریح کرد: این فضای اداری به دلیل پراکندگی معاونت‌ها و واحدهای مختلف، همچنین مناسب نبودن فضای کالبدی، در شأن اداره کل نیست و در حال رایزنی برای تغییر فضای اداری هستیم.

همچنین در این دیدار احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی  و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تشریح پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف در خصوص اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل رهنمودهایی را بیان کرد.

/روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا