آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

مطالبه نماینده انزلی از مسئولان؛ کاری به گرایش تان ندارم؛ به مردم خدمت کنید

مسئولاننماینده مردم انزلی با بیان اینکه از مسئولین انتظار دارم که رضایت مندی مردم را بدست آورند، گفت: من کاری به گرایش شما ندارم هر کسی که بتواند به مردم خدمت کند و مردم راضی باشند مورد اعتماد بنده هستند.

به گزارش تدبیرشرق، احمد دنیا مالی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهر با اشاره به اینکه شهر انزلی یک شهر با ویژگی های جغرافیایی خاص است و جزء محدود شهرهای کشور است که جمعیت متراکم شهری دارد و نسبت جمعیت روستایی آن نسبت به شهری در سطح کمتر است، اظهارکرد: اراضی ما محدود است و بین تالاب انزلی و محدوده و حریم هستیم ضمن اینکه تالاب و دریا برکات زیادی برای ما داشته است ولی به هر حال بعنوان شهرسازی شاید این یک محدودیت قلمداد شود زیرا شهر ما یک شهر خطی است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل سرویس دادن و خدمات زیربنایی برای این شهر خطی به مراتب سخت تر است.

نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه از گذشته در این شهر با مشکلات زیادی مواجه بودیم، گفت: در بحث روستا دو مشکل عمده داریم در محدوده اراضی ۲ هزار هکتار در حریم و بیش از ۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی داریم که شامل شالیزار و بخشی کاربری های باغی می شود به دلیل اینکه در پایین دست هستیم در فصل نشاء مجبور هستیم اراضی خود را از آب تخلیه کنیم تا امکان نشاء فراهم شود و بعد از این مرحله که با مشکل کم آبی مواجه می شوریم و در این بحث شبکه مدرن واقع نیستیم هر سال برای این موضوع دچار بحران هستیم.

نماینده مردم انزلی ادامه داد: در بحث حریم تالاب را غیر کارشناسی و اقدام غیر دقیق برای این شهر تحمیل شد که این برای ما یک معضل و مشکل بزرگ شده و تاکنون منتج به نتیجه نشده است.

وی به بحث آب و فاضلاب شهر اشاره کرد و افزود: تصفیه خانه شرق شهرستان ۲ سال و نیم با عملکرد ۸۵ درصدی متوقف است و با توجه به پیگیری بسیار هنوز به سرانجام نرسیده که متاسفانه خلع ید و تغییر پیمانکار پروسه حقوقی آن بسیار طولانی شده و باید این پروژه را در چرخه بهره برداری قرار گیرد.

دنیا مالی اظهار کرد: بدترین شرایط را در منابع و اعتبارات در این شهرستان داریم.

نماینده مردم انزلی در مجلس در خصوص شیوع ویروس کرونا در شهرستان، گفت: کادر درمان شهرستان و اعضاء شورای تامین و مردم در این مورد بسیار تلاش کردند.

وی افزود: آمار دو روز پیش ما در بحث کرونا بستری شدن ۱۴ نفر بود که امروز به ۱۲ نفر رسید و خدارا شکر فوتی نداشتیم.

نماینده مردم اتزلی در مجلس از شرایط اقتصادی مردم، گفت: مردم شرایط اقتصادی فشرده ای دارند و باید برای تأمین امرار معاش و زندگی در بیرون کار کنند و از طرف دیگر باید پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت کنند.

وی ادامه داد: از مردم و مسئولیت درخواست دارم این شرایط را مدیریت کنند.

دنیامالی در خصوص تجهیزات بیمارستان، گفت: بیمارستان انزلی مجهز شده و کادر درمانی فعال و پرتلاش دارد و آمادگی ویژه ای در بحث کرونا داریم.

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه از مسئولین انتظار دارم که رضایت مندی مردم را بدست آورند، گفت: من کاری به گرایش شما ندارم هر کسی که بتواند به مردم خدمت کند و مردم راضی باشند مورد اعتماد بنده هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین مشکلات شهرستان را برطرف کنند، گفت: با توجه به محاصره اقتصادی در تلاش هستیم حوزه اوراسیا را فعال کنیم و مجبوریم از محور انزلی و آستارا شرایط با تسهیلات بالا به وجود بیاوریم و امار صادرات استان را افزایش دهیم.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا