آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

تست کرونای 36 نفر در آستارا مثبت بوده است

تست کرونافرماندار شهرستان آستارا گفت: از هشت لغایت 18 تیرماه جاری 43 نفر در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا پذیرش شده‌اند که تست کرونای 36 نفر مثبت بوده است.

به گزارش تدبیرشرق، حسن رستم‌زاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از هشت لغایت ۱۸ تیرماه جاری، ۴۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا پذیرش‌شده‌اند که تست کرونای ۳۶ نفر مثبت بوده است.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور تحت‌الشعاع ویروس کرونا قرارگرفته است، گفت: در یک ماه اخیر به دلیل بی‌توجهی برخی مردم نسبت به پروتکل‌های بهداشتی و عدم‌رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مبتلایان ویروس کرونا در سطح کشور و استان افزایش پیداکرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اینکه اگر مردم و بازاریان مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا را جدی نگیرند صفر تا صد محدودیت‌های گذشته اعمال و ورودی‌های شهرستان بسته می‌شوند، بیان کرد: استفاده از ماسک در نهادهای دولتی و غیردولتی اجباری بوده و به افراد فاقدماسک، خدمات ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا روز‌به‌روز در حال تغییر ماهیت بوده و برخی از نهادهای دولتی ازجمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند، افزود: با خانه‌باغ‌ها، باغ‌ها، کافی‌شاپ‌ها و گیم‌نت‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

رستم‌زاد خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در طرح‌های سالم‌سازی سفیر امید شهرستان آستارا شد و گفت: اداره آب و فاضلاب این شهرستان با همکاری شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نسبت به تولید آب ژاول اقدام کند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا