آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

رسول فرخی خبر داد: افتتاح پل غیر هم سطح لاهیجان تا ۲۴ ماه آینده

پل غیر هم سطح لاهیجاننماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس با بیان اینکه افتتاح پل ‌غیر هم‌ سطح لاهیجان به بزرگ ‌ترین آرزوی مردم لاهیجان تبدیل ‌شده، گفت: با اقدامات صورت گرفته، این امر در ۲۴ ماه آینده محقق خواهد شد.

 به گزارش تدبیرشرق ,رسول فرخی میکال افتتاح پل ‌غیر هم سطح لاهیجان به بزرگ ‌ترین آرزوی مردم لاهیجان دانست و گفت:  متأسفانه علیرغم اینکه چندین سال از آغاز ساخت پل غیر هم‌سطح لاهیجان می‌گذرد هنوز این پل به اتمام نرسیده و با اقدامات صورت گرفته، این امر در ۲۴ ماه آینده محقق خواهد شد.

نماینده لاهیجان امروز در جلسه شورای اداری لاهیجان در مسجد جامع این شهرستان در جمع مردم با بیان اینکه قضاوت در عملکرد افراد باید در همان زمان انجام شود، اظهار کرد: اگر کار برای رضای پروردگار و اثبات شخصیت و توانایی خود باشد قطعاً آن فرد به‌اندازه توان خود موفق می‌شود لذا دیگر نباید افراد را بعد از پایان دوره خدماتشان قضاوت کنیم.

وی سردار سلیمانی را نماد خدمت در جمهوری اسلامی دانست و گفت: سردار سلیمانی با شهادت خود وحدت و همدلی در بین مردم جامعه، تمامی گروه‌های سیاسی و گروه‌های مقاومت ایجاد کرد زیرا جهانیان سردار شهید سلیمانی را نماد مبارزه با استکبار و آزادی‌خواهی می‌دانند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه اساسی‌ترین نیاز کشور توجه به فرهنگ است، تصریح کرد: استکبار در این چند سال با ساخت برنامه‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی و دینی در این کشور است لذا باید مسؤولین متولی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر توجه به برنامه گام دوم انقلاب در حل مشکلات اقتصادی افزود: مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم انقلاب چگونگی موفقیت در اقتصاد را به مسؤولین نشان داده لذا باید کارایی عملکرد، اثربخشی و بهره‌وری در جامعه در بین مسؤولان افزایش پیدا کند.

فرخی با بیان اینکه فلسفه مجلس یازدهم مبارزه با فساد در هر سطحی است، گفت: در هرجایی اگر فساد لانه کند هیچ‌ موفقیت و رشدی در آن حاصل نمی‌شود زیرا انجام فساد باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و دیگر معضلات در کشور می‌شود لذا هدف مجلس مبارزه با فساد و حل مشکلات معیشتی است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط ضعف در شهرستان لاهیجان بیان کرد: در این مدت تمامی نقاط ضعف را در این شهرستان شناسایی کرده و برای حل این معضلات با مسؤولین کشوری دیدار کرده و با وحدت و همدلی به نتایج خوبی رسیده و به‌زودی اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی پروژه میدان گیل را متعلق به همه مردم گیلان دانست و افزود: افتتاح این پل به بزرگ‌ترین آرزوی مردم لاهیجان تبدیل‌شده ولی متأسفانه علیرغم اینکه چندین سال از آغاز ساخت پل غیر هم‌سطح لاهیجان می‌گذرد هنوز این پل به اتمام نرسیده و با اقدامات صورت گرفته، این امر در ۲۴ ماه آینده محقق خواهد شد.

انقلاب اسلامی ادبیات سیاسی جهان را تغییر داد

امام‌جمعه لاهیجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ادبیات سیاسی جهان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تغییر کرده است، اظهار کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب مدل جدید زندگی را در دنیا نمایان کرده و با ظهور انقلاب و مردم‌سالاری دینی، کشورهای آزادی‌خواه راه امام را در مبارزه با استکبار ادامه دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی با اشاره به برنامه استکبار برای نابودی انقلاب در طی این ۴۰ سال گفت: جمهوری اسلامی در حساس‌ترین پیچ تاریخ خود حضورداشته و ان‌شاءالله مردم و مسؤولان با تبعیت از مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد هرچند نشانه‌های این مهم کم‌کم در حال نمایان شدن است.

وی با قدردانی از همدلی و وحدت مسؤولین شهرستان لاهیجان در مواقع بحرانی تصریح کرد: در ایام کرونا و برف گروه‌های جهادی و مسؤولان شهرستانی پای‌کار بوده و در کنار هم برای ایجاد آرامش در جامعه کمک کردند که این امر بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران در هنگام بحران با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر بوده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این وحدت را از بین ببرد.

امام‌جمعه لاهیجان نقش استفاده از جوانان در حل مشکلات جامعه را بسیار مهم برشمرد و افزود: هر جا مسؤولین در امور مختلف و حل مشکلات از ظرفیت جوانان استفاده کرده موفق شده و کشور و جامعه روبه‌پیشرفت رفته زیرا ما در کشور جوانان نخبه و دارای ایده بسیار خوبی داریم.

خریداری ۱۱ هزار تن چای در لاهیجان

فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در تاریخ انقلاب خون‌های بسیاری برای ماندگاری این نظام ریخته شده است، اظهار کرد: استکبار در اوایل انقلاب و در طی این ۴۰ انواع برنامه‌ریزی‌ها را برای نابودی این نظام مقدس انجام داده و از هیچ تلاشی برای سرعت بخشیدن به این کار دریغ نکردند ولی شهدا با خون‌های پاک خود اجازه چنین کاری را به استکبار ندادند.

اسماعیل میر غضنفری مشکلات معیشتی ر ا اصلی مردم را معضل مردم دانست و گفت: پشتوانه مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی بوده و باید مسؤولان با حفظ وحدت و‌ همدلی به حل مشکلات جامعه کمک کنند زیرا مردم ولی‌نعمتان این کشور هستند.

وی با اشاره به سابقه فرهنگی و انقلابی شهرستان لاهیجان افزود: مردم لاهیجان در طول انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و مسئولان شهرستانی با تبعیت از شهدا و با وحدت و همدلی به دنبال حل مشکلات هستند.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اذعان به اینکه مردم بهترین قاضی بر عملکرد مسؤولان خواهند بود، تصریح کرد: لاهیجان به‌مانند تمام نقاط کشور دغدغه اشتغال و اقتصادی داشته و در طول این مدت سعی کردیم تمامی این معضلات را حل کرده و مردم قطعاً بهترین قاضی بر این صحبت بنده هستند.

وی با اشاره سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های عمرانی بیان کرد: بر اساس آمار ۶۳۱ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در لاهیجان وجود داشته که علاوه بر این اعتبار، ۴۷ میلیارد تومان هم از اعتبار از سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان اختصاص پیداکرده که خوشبختانه این اعتبار به لاهیجان تعلق گرفت.

افتتاح پل غیر همسطح لاهیجان تا ۲۴ ماه آینده

میر غضنفری تکمیل پل غیر هم‌سطح (گیل) را بزرگ‌ترین پروژه شرق گیلان معرفی کرد و افزود: در بازدید معاون رئیس‌جمهور از پل غیر هم‌سطح لاهیجان ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده و با قول مساعد پیمانکار مقرر این پل ارزشمند تا ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح‌شده بااعتبار دولتی در شهرستان لاهیجان بیان کرد: افتتاح سالن ورزشی تختی ماحصل سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان و همچنین بیمارستان دکتر پیروز هم از اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان لاهیجان بزرگ‌ترین دغدغه چای‌کاران لاهیجانی را عدم دریافت مطالبات دانست و گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن چای از چای‌کاران گیلانی خریداری‌شده و تاکنون بیش از ۸۰ درصد مطالبات این عزیزان پرداخت‌شده است.

میر غضنفری با تأکید بر فداکاری کادر درمانی لاهیجان در ایام کرونا بیان کرد: اولین شهید کادر درمانی کشور از شهرستان لاهیجان بوده و این امر نشان می‌دهد لاهیجان ‌یکی از درگیرترین شهرستان‌ها در ایام کرونا بوده است ولی گروه‌های جهادی، کادر درمانی و پرستاری در این ایام کرونا با فداکاری و جان‌فشانی خود یاد دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا