آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

با حضور هشت تیم صورت گرفت؛ برگزاری مسابقات فوتچل در آستانه‌اشرفیه / قهرمانی تیم سون استیل کینچاه

مسابقات فوتچلچهارمین دوره مسابقات فوتچل (فوتبال داخل شالیزار) در یکهزار متر از اراضی کشاورزی روستای کینچاه بخش مرکزی آستانه اشرفیه برگزار شد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه بازی‌های رده‌بندی و فینال این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات از سوم تیرماه با حضور هشت تیم از روستاهای آستانه‌اشرفیه و لشت‌نشاء برگزار شد.

حسن لفوتی با اشاره به اینکه تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات فوتچل در دو گروه چهار تیمی و بصورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند، افزود: هشت بازیکن، یک مربی و یک سرپرست تیم های حاضر در این مسابقات را همراهی کردند، ضمن آنکه هر تیم با پنج بازیکن مقابل حریفانش به میدان رفت.

وی با بیان اینکه بازی‌های این مسابقات در زمینی به عرض ۲۵ متر و به طول ۴۰ متر برگزار شده اظهار داشت: این مسابقات در دو وقت ۱۵ دقیقه ای برگزار شد و ۲ داور نیز در هر بازی به قضاوت پرداختند.

به گفته لفوتی در پایان این دوره از مسابقات و در دیدار فینال، دو تیم سون استیل کینچاه و چافوچاه لشت‌نشاء در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند که در ضربات پنالتی تیم سون استیل با غلبه بر حریف خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی ادامه داد: در بازی رده‌بندی نیز تیم استیل کاسپین کینچاه با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم پدیده کینچاه به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

لفوتی یاداور شد: مسابقات فوتچل روستای کینچاه با هدف ایجاد نشاط و توسعه ورزش در بین جوانان روستایی برگزار شده است.

روستای کینچاه در حدود شش کیلومتری شهر آستانه‌اشرفیه واقع است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا