آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستم اما آنها می‌خواهند بایدن پیروز شود / توافق برای ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری، سخت‌تر است

توافقدونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، روز شنبه گفت اگر ایران الان با من توافق کنند هزینه کمتری دارند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هزینه سخت‌تری دارد.

به گزارش تدبیرشرق، ترامپ گفت: گفت اگر ایران الان با من توافق کنند هزینه کمتری دارند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هزینه سخت‌تری دارد.

ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در گردهمایی شهر تالسا گفت: «ایران می‌خواهد جو بایدن برنده شود. رییس جمهور اوباما به آنها پول نقد داد‌ و در حال حاضر وضع‌شان خوب نیست. ایران می‌خواهد با من توافق کند اما جان کری و دیگران به آنها گفتند صبر کنید اگر ترامپ ببازد شما صاحب آمریکا می‌شوید درحالی که اگر الان با من توافق کنند هزینه کمتری دارند، بعد وحشتناک‌تر است.»

رییس‌جمهوری آمریکا در ادامه به اقدامات دولتش در مقابله با کرونا اشاره کرد. او کرونا را «بلایی از چین» خواند و از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا دفاع کرد. ترامپ گفت دولت‌اش موفق شده جان هزاران نفر را نجات دهد.

دونالد ترامپ با انتقاد از مواضع و عملکرد رقیب دموکرات خود جو بایدن او را برای تصدی پست ریاست جمهوری نامناسب توصیف کرد و گفت: «بایدن کاملا از سوی حزبش کنترل می‌شود. او عروسک خیمه‌شب بازی آنهاست. او حتی نمی‌داند کجای کار است.»

رییس‌جمهوری آمریکا افزود: «درصورتی‌که در سوم نوامبر [روز انتخابات] کار احمقانه‌ای نکنیم، شاهد بهترین سال اقتصاد آمریکا خواهیم بود.»

ترامپ در ادامه از عزم خود بر دفاع از حقوق و آزادی‌های مندرج در قانون تاکید کرد و افزود: «ما از حریم خصوصی، آزادی بیان و اندیشه، آزادی مذهب و حق داشتن اسلحه دفاع می‌کنیم.»

قبل از سخنرانی دونالد ترامپ، معاون او مایک پنس در گردهمایی طرفداران رییس‌جمهوری، با دفاع از سیاست‌های نظامی ترامپ گفت: «تحت مدیریت این رییس‌جمهور، آمریکا مناطق تحت کنترل داعش را تا آخرین اینچ آزاد کرد و ما بدون یک تلفات از سمت آمریکا، رهبر آنها را کشتیم.»

مایک پنس با اشاره به آنچه ارسال بسته‌های پول نقد برای ایران از سوی جو بایدن[در دوره ریاست جمهوری اوباما] توصیف کرد گفت: «رییس جمهور ترامپ ما را از مهلکه توافق هسته‌ای بیرون کشید و قاسم سلیمانی هم دیگر وجود ندارد.»

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا