آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

مردم آستارا از عملکرد بندر ناراضی هستند نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم این شهرستان از عملکرد بندر و منطقه ویژه اقتصادی ناراضی هستند، گفت: ۶۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی بلاتکلیف رها شده است.

بندرآستارا

به گزارش تدبیرشرق غلام‌رضا مرحبا امروز با بیان اینکه مردم این شهرستان از عملکرد بندر و منطقه ویژه اقتصادی ناراضی هستند، اظهار کرد: ۶۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی بلاتکلیف رها شده است، درحالی‌که می‌توان در منطقه فوق، دو مرکز خرید بزرگ راه‌اندازی کرد.

وی وجود بندر و منطقه ویژه اقتصادی را برای این شهرستان یک ظرفیت بسیار بزرگ در راستای اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد منطقه دانست و متذکر شد: مشکل اختصاص کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا باید سریع‌تر برطرف شود.

عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود اقتصادی در بندر آستارا جهت راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری بیان کرد: تبادل فناوری، پایگاهی برای صادرات کالاهای تولید داخل و واردات کالاهای موردنیاز کشور با تعرفه گمرکی پایین ازجمله مزیت‌های مناطق آزاد تجاری هستند.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی با ‌تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در شهرستان آستارا را دارند باید از آن‌ها حمایت شود و تمام تلاش بنده به‌عنوان نماینده مردم در خانه ملت، توسعه همه‌جانبه این شهرستان مرزی است.

 /فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا