آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

انتقاد دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا:برخی اظهارنظرها مجلس را به بیراهه می‌کشاند/با این شیوه مجلس انقلابی تشکیل نمی شود

مجلس

با این شیوه ها مجلس انقلابی تشکیل نمی شود و کارها جلو نمی رود،تا هرکسی در مجلس جایگاه خودش را نداند و بر همان اساس رفتار نکند مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از عصرایران، سید کاظم دلخوش نماینده مجلس در گفت وگو با اشاره به برخی رفتارها در مجلس یازدهم گفت: برای این نوع رفتارها در مجلس متاسفم که برخی جایگاه خودشان را نمی دانند.

این نماینده مجلس ادامه داد: برخی قانون را نمی دانند و با این بی اطلاعی اظهارنظرهای می کنند و فکر می کنند که همه مسائل را می دانند این نوع رفتارها مجلس را به بیراهه می کشاند و باید هیات رئیسه به این مسائل ورود و آنها را کنترل کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس اظهار داشت: با این شیوه ها مجلس انقلابی تشکیل نمی شود و کارها جلو نمی رود، تا هرکسی در مجلس جایگاه خودش را نداند و بر همان اساس رفتار نکند مشکلی حل نخواهد شد.

وی در مورد طراحی برخی طرحها توسط نمایندگان مجلس یازدهم گفت: این طرحها اولویت مجلس نیست وآنها را قبول ندارم چراکه مجلس را به بیراهه می کشاند، اواخر مجلس دهم انتقاداتی را مطرح می کردند که نمایندگان به طرحها و لوایحی که اولویت جامعه نیست می پردازند اما با شروع کار مجلس یازدهم شاهدیم که طرحهای که اولویت جامعه هم نیستند مطرح می شود واین رفتارها به نفع مجلس نیست.

 /دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا