آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

پیروزی پرگل تیم‌های گیلانی در دیدار تدارکاتی

تیم‌های گیلانی

تیم‌های سپیدرود رشت، ملوان انزلی، داماش گیلان برابر حریفان تدارکاتی خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش تدبیرشرق، تیم‌های سپیدرود رشت، ملوان انزلی، داماش گیلان نمایندگان استان گیلان در مسابقات لیگ آزادگان هستند، وضعیت سپیدرود و ملوان در لیگ اصلاً خوب نیست و در جدول ۱۸ تیمی در رتبه شانزدهم و هفدهم قرارگرفته‌اند.

برد پرگل سپیدرود در مقابل تیم امید

دو تیم بزگسالان و امید سپیدرود در رقابتی دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی درنهایت با برتری پنج‌بر صفر به سود تیم بزرگ‌سالان سپیدرود به پایان رسید.

اتفاق تلخ این مسابقه مصدومیتی بود که برای محمدهادی (حسام) یعقوبی مدافع گیلانی سپیدرود به وقوع پیوست.

دریکی از صحنه‌های این دیدار حسام یعقوبی طی برخوردی که با مهاجم تیم مقابل داشت از ناحیه ابرو به‌شدت آسیب دید و به‌ناچار زمین‌بازی را ترک کرد.

دکتر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپیست تیم سپیدرود در مورد مصدومیت یعقوبی به خبرنگار فارس اظهار کرد: ابروی یعقوبی کاملاً شکافته و به همین خاطر اجازه ادامه بازی به وی داده نشد و بلافاصله اقدامات اولیه درمانی برای و کنترل خونریزی برای او صورت گرفت و سپس در حداقل زمان ممکن به بیمارستان جهت درمان تکمیلی منتقل شد.

فیروزی با بیان اینکه پس از عکس‌برداری از ناحیه سر مشخص شد مشکل حادی از ناحیه ضربه به سر برای این بازیکن اتفاق نیفتاده، گفت: درنهایت قسمت شکافته شده ابرو توسط متخصصین ترمیم و بخیه زده شد.

پیروزی پرگل ملوان در مقابل پاس

تیم فوتبال بزرگ‌سالان ملوان نیز در سومین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ یک، برابر تیم دسته سومی پاس گیلان با نتیجه هفت بر صفر پیروز شد.

گل‌های ملوان در این دیدار را سعید حلافی، مهدی هاشمی نژاد، محمد حسین پور، فربد بلوک باشی، خشایار زبرجد، پرهام صیاد برهانی و ارسلان تفضلی به ثمر رساندند.

ترکیب ملوان: حسن پورحمیدی، حافظ یعقوبی (امیررضا محرمی)، محمدرضا محرمی (ایمان زبردست)، مهیار زحمتکش (محمدمهدی مرادی)، پرهام صیاد برهانی (رامتین قایقران)، میثم شاه مکوندزاده (رضا کرملاچعب)، سیامک کوروشی (فربد بلوک باشی)، سهیل رحمانی (خشایار زبرجد)، محمدرضا نقدی پور (مهدی هاشمی نژاد)، محمد حسین پور (ارسلان تفضلی)، سعید حلافی (بابک ابراهیمی)

پیروزی داماش در مقابل پاس گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان نیز در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم پاس گیلان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود داماشی‌ها به پایان رسید.

گل‌های تیم داماش گیلان در این دیدار را معراج پورتقی و محمد غلامی به ثمر رساندند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا