آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

ایثارگران شهرداری رشت با دکتر عبداللهی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت دیدار کردند

ایثارگران

در دیدار جمعی از ایثارگران شهرداری رشت با دکتر حامد عبداللهی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، مسائل و مشکلات این یادگاران دفاع مقدس بررسی شد.

به گزارش تدبیرشرق, حامد عبداللهی در  این دیدار که در دفتر مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت انجام شد، پس از ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمانه ایثارگران و شنیدن مسائل و مشکلات آن ها، قول داد که نسبت به حل بسیاری از موارد یاد شده از طریق مراجع قانونی در اسرع وقت و با هماهنگی دکتر حاج محمدی شهردار محترم رشت، اقدام کرده تا هر چه زودتر شاهد حل مشکلات ایثارگران باشیم.

وی در ادامه به تداوم نشست با ایثارگران تاکید کرد و گفت: ایثارگران همچون خانواده من هستند و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا اتحاد این خانواده صمیمی گرم تر شده و مشکلاتشان مرتفع گردد.

گفتنی است در این دیدار امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت هم گزارشی از مشکلات و روند اجرایی کارها ارائه کرد و یادآورد شد که راه برای ادامه کار هموار نیست و مشکلات بسیاری وجود دارد که ایثارگران نیاز دارند تا این دیدارها تداوم یابد و از قبل برای آن برنامه ریزی شود تا با کمک هم مشکلات مرتفع گردد.

ترومیده گفت: فرزندان معزز شاهد، جانبازان محترم و ایثارگران عزیز از سرمایه های جامعه و نمونه هایی از ایثار، کار، تلاش و اعتماد شهروندان و آحاد مردم هستند و حسب بررسی های به عمل آمده در اجرای قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شهرمان، ما نسبت به کلانشهرها و حتی در استان گیلان از بسیاری از ادارات دیگر عقب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از بدیهی ترین حقوق شهروندی همچون بیمه تکمیلی و خدمات درمانی با مشکلات چندین ساله مواجه هستیم و این موضوع سبب دلگیری و دلسردی خانواده بزرگ ایثارگران گردیده است.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا