آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

محمدنژاد:از رشد ۲۲ درصدی تولید نوغان تا کاهش ۱۵ هزار تومانی نرخ خرید پیله‌تر در بازار

تولید نوغان

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به رشد ۲۲ درصدی تولید نوغان گفت: نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستیم تا مشکلات و معضلات قبل از ایجاد پیش‌بینی شوند.

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به خرید توافقی پیله‌تر ابریشم  اظهار کرد: همه باور داریم که نوغانداری یکی از شغل‌های ریشه‌دار شهرستان لنگرود است و علاقه ذاتی مردم سبب شده که به این شغل درآمدزا توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به نشست مشترک با رئیس اداره جهاد کشاورزی، نوغانداری و جمعی از نوغانداران در این زمینه گفت: به این جمع‌بندی رسیدیم که در سطح کشور توسعه نوغانداری را به طور جدی پیگیری کنیم.

نماینده لنگرود با اشاره به رشد ۲۲ درصدی تولید نوغان گفت: نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستیم تا مشکلات و معضلات قبل از ایجاد پیش‌بینی شوند.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ هزار تومانی نرخ خرید پیله‌تر در بازار گفت: علت این امر نبود خریدار است و مکلف شدیم که منابع لازم را برای خریداران فراهم کنیم تا رقابت در خریداری پیله‌تر افزایش یابد و مشکلات مالی را در سطح معاونت وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنیم.

محمدنژاد با بیان اینکه سهم درخواستی کل استان ۳۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: برای افزایش رقابت تلاش می شود هرچه سریعتر به سهم ۱۴ میلیارد تومانی لنگرود دست یابیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا