آخرین خبرها

نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شفت

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان ، احمدعلی شهیدی در نشست با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شفت بیان داشت : واحدهای صنعتی فعال ، بعنوان بازوان قدرتمندی برای شرکت شهرکهای صنعتی محسوب می گردند و با انتقال تجربیات و دانش فنی خود ، به ارتقاء سطح کیفیت واحدهای صنعتی دیگر ، کمک شایانی می نمایند .

وی اظهار داشت : راه اندازی زیرساختهای لازم در شهرکها و نواحی صنعتی از رسالتهای شرکت شهرکهای صنعتی استان می باشد که موجب اشتیاق روزافزون سرمایه گذاری بمنظور افزایش تولید و اشتغال خواهد شد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت : شهرک صنعتی شفت با توجه به دارا بودن موقعیت ویژه جغرافیایی و شرایط استراتژیکی اقتصادی در منطقه ، بعنوان فرصتی مناسب جهت عرضه بهتر محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر دراین شهرک می باشد .

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان اظهارداشت: آموزش های هدف دار و ظرفیت سازی برای اشتغال در واحدهای کوچک و متوسط درشهرکهای صنعتی استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

شهیدی با بیان تشکیل نشست‌های رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی درشهرستان ها عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلات این واحدها با همت مسئولین شهرستانی قابل حل بوده و سبب رونق بیشتر صنایع می شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: عزم دولت برای حفظ آرامش اقتصادی حاکم در کشور براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی جدی و حمایتهای ویژه ای در این زمینه انجام شده است.

 وی با اشاره به دغدغه جدی دولت برای کاستن از نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی، قاچاق کالا و عرضه اجناس وارد شده به کشور از مبادی غیررسمی را آفت حوزه اشتغال دانست و افزود: باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به این موضوع واقف باشند که حمایت از  تولید داخلی و افزایش موقعیت های شغلی برای فرزندان آنها در تضاد با عرضه و خریداری کالای قاچاق است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نیز در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران شهرک های صنعتی نیز انجام خواهد گرفت.

Upimg06142017022626.jpg

Upimg06142017022738.jpg

Upimg06142017022800.jpg

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا