آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

«بذرپاش قصد حضور در ۱۴۰۰ را داشت»

بذرپاشعلی غفاریان یکی از نزدیکان سابق مهرداد بذرپاش می‌گوید: بذرپاش قبل از فرمایشات رهبری در دیدار با دانشجویان در ماه مبارک رمضان قصد شرکت در انتخابات را داشت اما بعد از آن فکر می‌کنم تصمیمشان عوض شود.

علی غفاریان مدیر سایت خبری صراط نیوز درباره‌ی آمدن مهرداد بذرپاش در انتخابات ۱۴۰۰ به انصاف نیوز می‌گوید: با توجه به شناختی که من از ایشان دارم، آقای بذرپاش قطعا قصد شرکت کردن در انتخابات را دارند. منتهی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در ماه مبارک رمضان، که برای تشکیل دولت جوان منظور از جوان ۳۱ تا ۳۲ ساله نیست، مستقیما فکر می‌کنم کاندیداتوری دو آدم یکی آقای آذری جهرمی و آقای بذرپاش را زیر سوال برد و مشخصا آقای بذرپاش که عزمش را جزم کرده بود تا به عنوان یک نیروی جوان در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند، با توجه به فرمایشات رهبری، امیدوارم که سرلوحه کار قرار بدهند و شرکت نکنند. تا قبل از فرمایشات رهبری مطمئن بودم که ایشان شرکت خواهند کرد و فکر می‌کنم تصمیمشان عوض شود.

غفاریان همچنین در ادامه گفت: بذرپاش اگر قرار است کاندیدای ریاست جمهوری شود، کسی جلودارش نیست. منتهی بد نیست او بیاید درباره‌ی عملکردش در پست مشاور ورزش و جوانان رئیس‌جمهوری [احمدی نژاد] در سال ۱۳۸۵، عملکردش در پارس خودرو، سایپا، ریاست ملی جوانان و چهار سال نمایندگی مجلس توضیح دهد در عملکرد ایشان چه اتفاقی افتاد و چه مورد خاصی دیده شد تا بنای این دارد که کشور را اداره کند.

او در پایان گفت: بذرپاش به کاندیداتوری علاقه‌ی خاصی دارد. در سال ۱۳۸۵ که کاندیداری شورای شهر تهران شد و رای نیاورد، بعد هم در مجلس کاندیدای هیئت رئیسه مجلس شد، برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال ۹۶ متاسفانه خواب ماندند، دیر به محل ثبت نام در وزارت کشور رسیدند و موفق به ثبت نام نشدند. یعنی در سال ۹۶ هم ایشان قصد ثبت نام برای کاندیدای ریاست جمهوری داشتند. بنابراین خیلی بعید نیست که ایشان بخواهد در انتخابات ۱۴۰۰ حضور داشته باشد.

/انصاف نیوز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا