آخرین خبرها

خطیب جمعه رشت: بدخواهان ایران اسلامی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: کوردلان تروریست با هدف قراردادن بارگاه منور امام راحل و حمله به مجلس شورای اسلامی، می خواستند به جهان مخابره کنند که مردم ایران، ضعیف و ناتوان هستند اما ناکام ماندند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حملات تروریستی تهران اظهار داشت: مردم مسلمان ، مومن ، قدرتمند و نجیب ایران اسلامی نشان دادند که در برابر ظلم، سر تعظیم فرود نمی آورند.
خطیب جمعه رشت با قدردانی از اقدامات و تلاش های شجاعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سرنگونی تروریست ها تصریح کرد: امنیت کشور ما به برکت بیداری این سربازان گمنام است.
وی بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران، فولاد آبدیده هستند؛ رهبری با عظمت، سپاه ،نیروهای نظامی و انتظامی قدرتمندی دارند و دشمنان اگر کوچکترین حرکتی انجام دهند، با سیلی ملت مواجه خواهند شد.
امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آنان را مایه افتخار ایران و ایرانی ذکر و تصریح کرد: چاره ای جز مقاومت وجود ندارد و همه مسلمان بایستی علیه رژیم جعلی صهیونیستی مبارزه کنند.
حجت الاسلام صدیق عربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن عشوری فرزند گیلان و از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در درگیری اخیر با تروریست ها در چابهار به فیض عظیم شهادت نائل شده، گفت: استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس، یادگار پرارزش امام راحل است و چه زیباست که مردم با راهپیمایی باشکوه در این روز، علیه رژیم صهیونیستی برمی خیرند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا