آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

انتقاد نماینده از فضای مجلس:حتی متوجه نمی شویم رئیس مجلس چه می گوید

مجلسمحمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت می گوید: از ابتدای صبح و در زمان نطق دکتر قالیباف، منتظریم تا نظم و مدیریت در صحن علنی مجلس ایجاد شود، گاهی پیش می آید که حتی متوجه نمی شویم که رئیس مجلس چه می گوید.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی، با استناد به ماده 6 آیین نامه طی تذکری گفت: اولین بار است که به مجلس وارد می شویم و انتظارمان از مجلس جبهه انقلاب و همچنین مجلسی که مردم امید بسیاری به آن دارند، برقراری نظم و مدیریت است.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از خانه ملت، وی ادامه داد: از ابتدای صبح و در زمان نطق دکتر قالیباف، منتظریم تا نظم و مدیریت در صحن علنی مجلس ایجاد شود، گاهی پیش می آید که حتی متوجه نمی شویم که رئیس مجلس چه می گوید.

نماینده مردم رشت اظهار کرد: از هیات رئیسه مجلس و همکاران می خواهم تا نظم را رعایت کرده و از تجمع در داخل صحن و اطراف آن ممانعت کنند، همانطور که مردم از ما انتظار دارند تا به عنوان بچه های جبهه انقلاب و عصاره ملت رفتار کنیم.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما عوامل اداری و پرسنل دستگاه های دولتی را می توانیم با قاطعیت با آنها برخورد کنیم و حتی از آنها خواهش کنیم تا جلسه علنی را ترک کنند، اما جمع نمایندگان را چه کنیم.

وی تصریح کرد: با اینکه شما سومین نماینده تذکر دهنده نسبت به برقراری نظم در جلسه علنی هستید، اما هنوز تعدادی از همکاران به این موضوع دقت نمی کنند و از این جمع همکارانی که در صحن علنی جلسه تشکیل داده و در انتهای مجلس ایستاده اند، خواهش می کنیم تا در صندلی های خود مستقر شوند، زیرا سایر همکاران از وضع به وجود آمده ناراحت هستند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا