آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

حفظ اقتدار باعث ایجاد امنیت در عرصه های مختلف می‌شود

حفظ اقتدارفرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اذعان یه اینکه اقتدار کشور باعث ایجاد امنیت در عرصه های مختلف می شود، گفت: داشتن عزت و اقتدار سبب ایجاد امنیت در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می شود که تمام هدف ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام این کار در کشور است.

به گزارش تدبیرشرق، امیر دریادار دوم آریا شفقتی امروز مراسم گرامیداشت شهدای حادثه ناوچه کنارک در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه‌داشته شود، اظهار کرد: بسیاری از تفکرها سعی دارند تا فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه از بین ببرند لذا زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان قطعاً کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به راهکارهای رسیدن به عزت و افتخار در جامعه گفت: ایثار، فداکاری، گذشت، ایستادگی و وفاداری ازجمله مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به عزت و افتخار است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اذعان به اینکه اقتدار کشور باعث ایجاد امنیت در عرصه‌های مختلف می‌شود، تصریح کرد: داشتن عزت و اقتدار سبب ایجاد امنیت در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌شود که تمام هدف ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام این کار در کشور است.

شفقتی با تأکید بر روحیه انقلابی حادثه دیدگان ناوچه کنارک بیان کرد: بسیاری از شهدای ناوچه کنارک در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) آموزش دیدند و حتی بعضی از آنان مدافع حرم و یکی از شهدا قهرمان مسابقات ارتش‌های جهان بوده است.

وی شهادت را بهترین نوع مرگ برای انسان‌ها برشمرد و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مرگ حق بوده و سراغ هر انسانی می‌آید و چه‌بهتر انسان با اعمال خود بهترین نوع مرگ یعنی شهادت را نصیب خود کند.

جمهوری اسلامی در مقابل فشارهای استکبار به‌خوبی مقابله کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به مهم‌ترین خصوصیات منتظران حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: در آیات روایات به صبر تأکید بسیار زیادی شده به‌طوری‌که انسان با صبر می‌تواند به جایگاه بالایی دست‌یافته و به سعادت برسد به همین دلیل صبر را می‌توان مهم‌ترین ویژگی منتظران حضرت مهدی (عج) توصیف کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی با اشاره به ویژگی‌های منتظران و یاران حضرت مهدی (عج) گفت: صبر، ایمان، وفاداری، عشق به خدا، مجاهدت با نفس و شیطان از مهم‌ترین ویژگی‌های منتظران ظهور است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به صبر جمعی و فردی در جامعه بیان کرد: توجه به فرهنگ صبر باعث پیشرفت کشور می‌شود و مردم در رزمایش مواسات، معروف و نهی از منکر، تلاش در راستای تحقق جهش تولید، تلاش در عرصه دریا برای برقراری امنیت کشور صبر جمعی را به‌درستی معنا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه حادثه ناوچه کنارک باطنی بسیار نورانی دارد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارتش، دفاع از جمهوری اسلامی در موقعیت‌ها و عرصه‌های مختلف است و همیشه بعضی از افراد بودند که با جهاد خود شهید شده و باعث ماندگاری نظام اسلامی شدند و شهیدان حادثه ناوچه کنارک یکی از نشانه‌های فداکاری و مجاهدت‌های ارتش بوده است.

مهدوی یکی از دلایل عدم شکست جمهوری اسلامی را داشتن اقتصاد بر مبنای دین دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی پیشرفته‌ترین کشور خاورمیانه در حوزه نظامی است زیرا تحت سلطه هیچ استکباری نبوده و محبت امام زمان (عج) و حضرت علی (ع) در دل‌های جوانان انقلابی روشن است.

وی با اشاره به ناتوانی استکبار در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: بیشترین رسانه‌های دنیا در دست رژیم صهیونیستی است آن‌ها منتظرند تا یک اتفاق و یا خطای نظامی در کشور رخ‌داده و آن را فرصتی برای فشار علیه ملت ایران بدانند درحالی‌که جهانیان دیدن جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا بسیار موفق عمل کرده و استکبار از مقابله با این ویروس عاجز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در مقابل فشارهای استکبار به‌خوبی مقابله کرده است، گفت: ما امروز در کشور جوانان داریم که در مقابل صهیونیست و استکبار جهانی ایستادگی کرده و اجازه نفوذ به آن‌ها در کشور نمی‌دهند به همین دلیل است که می‌خواهد از تمام امکانات خود برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا