آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری لنگرود: در بحث عزل و نصب مدیران طبق قانون و عقلانی رفتار خواهد شد

عزل و نصبدکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود در ابتدای جلسه کتاب و کتابخوانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و سلام درود به روح پرفتوح حضرت امام (ره) شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای سلامت را گرامی داشتند و همچنین ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) به حاضرین جلسه و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و همچنین در روزهای اخیر خبر ناگوار شهدای سانحه شناور ناوچک را داشتیم که به خانواده این عزیزان و ملت شریف همچنین ارتشیان عزیزمان تسلیت عرض می نماییم.

دکتر امیدوار ضمن تبریک انتصاب آقای علوی به ریاست اداره کتابخانه شهرستان لنگرود که مسئولیت خطیری نیز می‌باشد و در بحث فرهنگ کتاب و کتابخانی موفق باشند و همچنین خانم اسماعیل پور که بنده سعادت نداشتم از زحمات و تلاش ایشان تقدیر نمایم.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان لنگرود نسبت به امر فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت این موضوع تاکید داشتند و افزودند: همکاری تمام دستگاههای اجرایی مسئولین عزیز را می طلبد که در این امر که دغدغه یک جامعه و دولت و حکومت ها محسوب می شود.
دکتر امیدوار در بحث سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی که پایین تر از حد معمول خود دانست و اضهار داشت: در بیشتر مکان ها کتابخانه ها به تعطیلی کشیده شده که بسیار ناراحت هستیم وقتی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از بین رود بایستی فاتحه جامعه کتاب و کتابخوانی را خواند و اگر نتوانیم موفقیتی در این زمینه داشته باشیم ارزشی نخواهد. اگر فرهنگ که زیر بنایی تمام مسایل هست و فرهنگ کتابخوانی را حفظ و گسترش ندهیم ارزشی فرهنگ کتابخوانی نیز نخواهد ماند. در قرآن کریم هم ۲۶۳ بار لفظ کتاب و کتب و مکتوب هم آماده است و حتی در روایات قرآنی نیز خیلی تاکید شده است. شرکت شما مسئولین حاضر در جلسه نشان‌دهنده استقبال و اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی می باشد که جای خورسندی دارد.

دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود نسبت به آستانه رسیدن و روز تاریخ ساز ایران آزاد سازی خرمشهر اظهار داشتند: سعی شود در بحث کتاب و کتابخوانی دوستان در بحث دفاع مقدس، گفتمان انقلاب اسلامی ، بحث آزادسازی خرمشهر باید جوانان امروز ما بدانند که چه رشادت هایی انجام دادند جانبازان و آزادگان و همچنین خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و حتماً این فرهنگ گفتمان اسلامی را پیگیری فرمایید تا از ذهن ها فراموش نشود.
متاسفانه استفاده از رسانه در بحث فضای مجازی بیشتر بود و مطالعه کتاب و کتابخوانی کمتر دیده شده است. دولت نیز در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی خدماتی نیز ارائه داده است.
دکتر امیدوار نسبت به ناشران کتاب و کتابخوانی در شهرستان به حمایت این عزیزان پرداخت و افزود: ما در شهرستان لنگرود ناشرین کتابخانه زیاد داریم ولی هیچ حمایتی از این عزیزان نشده است.
ایشان همچنین نسبت به جایگاه ناشرین و فرهیختگان کتاب و کتابخوانی که از اهمیت بالایی برخورد است ابراز امیدواری کردند و اظهار داشت: از تمامی ناشرین و فرهیختگان دعوت شود و از نظریات و همفکری انها استقبال و بهره مند شوند تا به این فرهنگ کتابخوانی توسعه ببخشند. هر گونه موارد و مشکلات در امر کتاب کتابخوانی به نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید فرماندار استاندار وزارت کشور انتقال خواهیم داد تا با متولیان این امر، اداره فرهنگ و ارشاد مسئولین عزیز همکاری و خل موضوعات لازم رو انجام دهیم. اگر فرهنگ کتابخوانی را نداشته باشیم آموز و پرورش ماه و ساختار جامعه نیز ساخته نمی شود.
دکتر امیدوار همچنین از همکاری شهرداری‌ها بخشداران و دهیاران شوراها نسبت به ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی تاکید داشت و افزود: حتماً در این زمینه با تمامی این عزیزان جلسات متعدد ارتباطات موثر لازم و اجرا برگزار شود تا بیشتر به این موضوع کمک و توجه مناسب صورت گیرد تا در بحث رشد مطالعه کتاب و کتابخوانی همراهی لازم حتما باشد.

دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری لنگرود نسبت به موضوع تغییر و تحول روسات دستگاه‌های اجرایی گفتند:
در بحث تغییرات، مسلما نماینده عالی دولت یعنی فرماندار محترم طبق بررسی های به عمل آمده و در چارچوب قانون اساسی نسبت به عزل یا نصب اقدام خواهند کرد.

ایشان با اشاره به نقل قول های صورت گرفته توسط برخی افراد در زمینه تغییرات مدیران افزود: افرادی نقل قول هایی از طرف نماینده منتخب و یا نمایندگان عالی دولت که در عزل و نصب‌ها تصمیم‌گیر هستند می‌کنند که دور از مناسبات قانونی و اداری است.
دکتر امیدوار با بیان اینکه قانون اساسی براساس اصل تفکیک قوا بنا شده است افزود .وظایف هر یک از حوزه ها،چه اجرایی،پارلمانی و قضایی مشخص است.
متاسفانه در محافل ما می شنویم بعضی از افراد لیستی در دست داشته به دنبال جابجایی روسای ادارات و بخشداران هستند،
از همین تریبون اعلام میکنم نباید هیچ‌موردی از زبان مسولان اجرایی نقل قول شود.

مسلما اگر ریس دستگاه اجرایی در کار و کارنامه کاری خود منافع مردم را در نظر نداشته و کارآمدی لازم را نداشته باشد طبق روال قانونی اقدام خواهد شد. از زاویه دیگر هم اجازه نخواهیم داد یکسری از افراد فضای شهرستان را به حاشیه ببرند و باعث یاس و نامیدی مردم نسبت به مسولان شوند وفضای روانی شهرستان را به سمتی ببرند که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند.

وی افزود امروز افراطی گری و رادیکالیسم ،جایگاهی نداشته و ندارد و باید در حوزه های اجرایی براساس واقعیت ها و عقلانیت تصمیم گرفت.

ایشان با بیان اینکه امروز فضای کشور باید به سمت همدلی و هم افزایی بیشتر باشد افزودند
همه ما باید فضای آرامش سیاسی و اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم
واز کشمکش های سیاسی پرهیز نماییم.

دکتر امیدوار ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در بخش درمان و بیماری کرونا متذکر شدند که مقام معظم رهبری هم در بیانات خودشان از دولت تقدیر کردند که نشان دهنده رضایت مندی ایشان از دولت بوده است.

درآخر هم ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای مهندس لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود ،
برای ایشان ارزوی سلامتی کرده
وبرای جناب اقای محمدنژاد منتخب مردم شهرستان هم آرزوی موفقیت در مسولیت جدید را داشتند.

عزل و نصب

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا