آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در برنامه زنده تلویزیونی “تیتر امشب” شبکه خبر تأکید کرد؛ استمرار روند کاهشی شیوع بیماری در صورت رعایت مردم / ضرورت توجه همگان به فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی

کرونا

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت توجه همگان به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: روند کاهشی شیوع بیماری در صورت رعایت مردم استمرار می یابد.

به گزارش تدبیرشرق؛  دکتر ارسلان زارع سه شنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی برنامه “تیتر امشب” شبکه خبر ، با تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: در مجموع شرایط بهتری نسبت به گذشته داریم و شمار افراد بستری در بیمارستان‌های سراسر استان، کمتر از یک ششم تعداد بستری ها در زمان اوج شیوع کرونا در گیلان است.

وی با بیان اینکه طی سه روز گذشته همچون ۱۰ روز گذشته روند رو به تثبیت بوده، خاطرنشان کرد: دیروز تعداد افراد بستری پنج نفر بیشتر از روز ماقبل بود اما امروز با روند کاهشی در استان مواجه بودیم و تعداد افراد بستری در مراکز بهداشتی حدود ۱۰ نفر کمتر از روز گذشته گزارش شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه روند کاهشی شیوع بیماری با رعایت مردم استمرار خواهد داشت ، ادامه داد:  از ۱۳۲ شهرستان کشور که با وضعیت سفید اعلام شد؛ دو شهرستان رضوانشهر و سیاهکل از استان گیلان دارای شرایط کم خطر بودند که به نظر می رسد با تداوم رعایت موارد بهداشتی، سه شهرستان دیگر استان تا پایان هفته به این تعداد افزوده شود.

وی یادآور شد: در مجموع مردم گیلان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و از متوسط کشوری بالاتر بودند، اما همچنان از مردم فهیم استان می‌خواهیم با وجود اعلام وضعیت سفید یا کم خطر ، باز هم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا