آخرین خبرهااسلایدراقتصادیتدبیر ورزشی

چک برگشتی مبهم باشگاه استقلال/ سپیدرود رشت واگذار می‌شود؟

چک برگشتی

مذاکرات مقدماتی مبنی بر واگذاری باشگاه سپیدرود رشت به یک خریدار اصفهانی انجام‌شده و به نظر می‌رسد سرخ‌های شهر باران پس از یک سال بلاتکلیفی صاحب اسپانسر و یا مالکی قدرتمند شوند.

به گزارش تدبیرشرق، سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، ملوان انزلی و داماش گیلان لیگ یک فوتبال را با وضعیت بغرنج مالی آغاز کردند؛ ملوانان با تلاش پژمان نوری و شرکا موفق شدند از وضعیت حاد فاصله گرفته و به آرامش نسبی برسند.

داماش گیلان با پرداخت تنها پنج درصد مطالبات بازیکنانش، فصلی بحرانی را سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد این تلاطم مالی همچنان ادامه‌دار باشد.

سپیدرود رشت واگذار می‌شود؟

سپیدرود رشت دیگر تیم گیلانی است که با بحران مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ زمزمه‌هایی مبنی بر حمایت مالی مسؤولین شهری و استانی از دو تیم داماش و سپیدرود مدت‌هاست به گوش می‌رسد ولی گویی این کمک‌ها به سرمنزل مقصود نرسیده است؛ افشین ناظمی، مدیرعامل سرخ‌های شهر باران این روزها در پایتخت در پی عملی شدن قول‌های فصل گذشته مسؤولین وزارت ورزش است و دغدغه‌ای جز رفع مشکلات مالی سپیدرود ندارد.

سپیدرودی‌ها در اوج مشکلات مالی با پیشنهاد جذابی از سوی خریداری اصفهانی مواجه شدند؛ طبق شنیده‌ها خریدار اصفهانی در بیزنس مرتبط با صنایع هوایی و بانکی فعالیت می‌کند و برای خرید باشگاه سپیدرود رشت پیش‌قدم شده است؛ معامله‌ای که گویی به دلیل پاره‌ای از اختلاف‌نظرها از مالکیت به اسپانسرینگ در حال تغییر است.

همکاری متقابل باشگاه سپیدرود و اسپانسر جدید می‌تواند به سودی دوطرفه برای حامی مالی و باشگاه تبدیل‌شده و فصل جدیدی از اسپانسرینگ را که به یک بازی برد – برد مبدل گشته رقم بزند.

چک برگشتی مبهم باشگاه استقلال

سپیدرودی‌ها این روزها درگیر مسائل مختلف مالی مدیریتی بوده و با برطرف شدن مشکلات مالی خود به‌راحتی می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند.

محمد بلبلی، هافبک فصل گذشته سپیدرود رشت که در عقد قرارداد این تیم بوده در اقدامی عجیب پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر و سقوط سپیدرود به لیگ یک فوتبال، به باشگاه فولاد خوزستان پیوسته و با این تیم قراردادی داخلی منعقد کرد.

بلبلی خیلی زود هوای پایتخت در سر پرورانده و این بار با باشگاه استقلال تهران وارد مذاکره شد؛ وی پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران رهسپار این تیم شد ولی خیلی زود با شکایت باشگاه سپیدرود رشت به مدت شش ماه از فوتبال محروم شد؛ باشگاه فولاد خوزستان از سوی فدراسیون فوتبال با جریمه نقدی ۲۵۰ میلیون تومانی مواجه شده و باشگاه استقلال نیز رضایت‌نامه بلبلی را در ازای پرداخت یک‌صد میلیون تومان دریافت کرد.

برگشت چک باشگاه استقلال تهران یکی از چالش‌های مدیریتی این باشگاه بوده و معلوم نیست مدیران شرکتی که از آن به‌عنوان اسپانسر استقلال نام‌برده شده از چه افرادی هستند و اصلاً چرا چک بنام شخص صادرشده و نامی از باشگاه سپیدرود رشت بروی چک دیده نمی‌شود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقابت در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی ایستاده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا