آخرین خبرهااستان هااسلایدر

توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان صورت گرفت:بازدید از پروژه های تامین آب شهرستان آستارا

پروژه های تامین آب

مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پروژه های تامین آب شهرستان آستارا بازدید کرد.

به گزارش  تدبیرشرق ؛ مدیر عامل این شرکت طی سفری به شهرستان آستارا از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های تامین آب این شهرستان  قرار گرفت .

این گزارش حاکیست ، رئیس هیات مدیر و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان  ضمن حضور در اداره منابع آب شهرستان آستارا در جریان مشکلات تامین آب کشاورزی آستارا قرار گرفت و در جهت رفع این مشکلات تمهیدات لازم را تاکید نمود.

مهندس خرّمی همچنین با حضور در بند بتونی دمیرلیک که در اثر بارش های اخیر و لغزش زمینهای مجاور دچار صدمه گردیده بود ، در خصوص نحوه ترمیم و بازسازی آن نیز تصمیماتی اتخاذ نمود.

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

بازدید مهندس خرّمی از سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا

در این بازدید مهندس خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از نزدیک در روند اجرای پروژه و مشکلات آن قرار گرفت و به رفع موانع طرح تاکید نمود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان  اظهار اشت : سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا بر روی رودخانه ملا هادی آستارا در روستای خانه های آسیاب به فاصله ۸ کیلومتری شهرستان آستارا واقع شده است

وی افزود : این سد با هدف توسعه و بهبود آبیاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری منطقه ، تأمین آب روستا های محدوده سد، فراهم نمودن جاذبه های گردشگری مناسب در منطقه با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۳ درصد در حال احداث می باشد .حجم مخزن سد ۷۲۰ هزار متر مکعب و حجم تنظیم سالیانه ۷٫۱ میلیون متر مکعب است.

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پروژه دیواره سازی رودخانه مرزی آستارا چای

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان از رودخانه مرزی آستارا چای در مرز بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد و در جریان روند دیواره سازی حفاظتی این رودخانه مرزی کشور قرار گرفت.

 مهندس خرّمی ضمن بازدید از پروژه دیواره سازی رودخانه مرزی آستارا چای گفت: هدف از اجرای این طرح ، اصلاح مسیر رودخانه بر اساس پروتکل مرزی سال ۱۳۳۶ و تثبیت آن ، حفاظت ساحل رودخانه برای جلوگیری از فرسایش و جابجایی مرز و کنترل سیلاب و حفاظت از مناطق شهری و روستایی است.

     وی طول رودخانه مرزی آستارا چای را ۳۶ کیلومتر اعلام نمود که از این مقدار ۳۰ کیلومتر با کشور جمهوری آذربایجان بطور مشترک است و افزود: الویت ساماندهی این رودخانه به میزان ۱۲٫۵ کیلومتر می باشد که تا کنون ۷٫۵ کیلومتر آن به صورت دیواره بتنی وزنی و خاکی با پوشش سنگی انجام شده است.

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

پروژه های تامین آب

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا