آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

استاندار گیلان بیان داشت؛ پایبندی ملت آگاه و مقاوم ایران به آرمان‌های جمهوری‌اسلامی پس از گذشت ۴۱ سال

جمهوری‌اسلامی

استاندار گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی و براساس آراء و مشارکت مردم است، گفت: مردم آگاه کشورمان علیرغم وجود فراز و نشیب های مختلف و دشواری های گوناگون در ۴۱ سال گذشته ، به آرمان های نظام مردم سالار دینی خود پایبند هستند.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع غروب روز ( دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی افزود: در بیشتر مکاتب و اندیشه‌های سیاسی دنیا در دوره معاصر، انقلاب ها به لحاظ شاخص کامل بودن از نظر میزان حضور و مشارکت مردم در شکل‌گیری آن، درجه بندی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ میزان حضور و مشارکت مردم در خلق و استمرار آن، از انقلاب های مهم و کامل ترین های انقلاب های دنیا محسوب می‌شود.

 نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم کامل بودن انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا ، میزان حضور مردم در رفراندومی است که در یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ برگزار و ۹۸ و دو دهم درصد مردم کشورمان به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی، برمبنای دین مبین اسلام و احترام به همه ادیان الهی و براساس آراء مشارکت مردم است.

استاندار گیلان به پایبندی مردم آگاه به آرمان های انقلاب و نظام مردم سالاری دینی علیرغم فراز و نشیب ها و مشکلات اشاره و اضافه کرد: در راستای اعتلای ایران نیز همیشه این ملت بزرگ در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و از خدمتگزاران خود حمایت و پشتیبانی کرده اند و موجبات سربلندی را فراهم نموده اند.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا