آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار در دیدار منتخبان گیلان در مجلس یازدهم بیان داشت؛ در نظام اسلامی ایران، همه مسئولان پاسخگوی مردم هستند / همگان برای توسعه استان تلاش کنیم

توسعه استان

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تلاش همگان برای توسعه و تعالی استان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته ، همه قوا پاسخگوی مردم هستند.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع امروز (شنبه) در دیدار با منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنا و اساس مردم سالاری دینی، نظامی ممتاز است و در کشورمان همه قوا پاسخگوی مردم هستند و البته خدمتگزاری به مردم در شرایط سخت و دشوارتر مایه رضایت و سربلندی بیشتر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان کنونی مجلس تصریح کرد : باید همه مدیران، خدمتگزاران مردم و نمایندگان بر اساس قانون و با همکاری، همدلی وتعامل برای توسعه و تعالی استان تلاش و کوشش کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: اسناد بالادستی ، سند چشم انداز ، سند آمایش و شاخص های استان، چارچوب کاری برای توسعه و پیشرفت استان هستند.

دکتر زارع همچنین به اقدامات دولت در مدیریت بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بیماری در استان کنترل شده و امیدوارم با همکاری خوب مردم از اولین استان هایی باشیم که از آن رها شویم.

ضمن تبریک مناسبت نوروز و اعیاد شعبانیه ، توسعه گردشگری و کشاورزی استان، تکمیل پروژه های عمرانی در نقاط مختلف استان، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به گیلان، توجه به وضعیت صنعت و اشتغال و نیز مدیریت بیماری کرونا و حوزه های بهداشت و درمان استان و امکانات بیمارستانی از موضوعاتی بود که از سوی منتخبان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان شد.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا