آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

پاسخ صریح رهبر انقلاب به پیشنهاد کرونایی آمریکایی‌ها: شما متهم به تولید این ویروس هستید، کدام عاقلی به شما اعتماد می‌کند؟

کرونارهبر انقلاب پاسخی صریح به پیشنهاد آمریکایی ها برای کمک به ایران در کنترل ویروس کرونا دادند.

به گزارش تدبیرشرق، رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنانشان با ملت ایران به پیشنهاد آمریکایی ها برای کمک به ایران برای کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر مقامات امریکایی چندبار گفته اند که از لحاظ درمان و دارو به شما کمک می کنیم. شما فقط از ما بخواهید تا ما به شما کمک کنیم. این از آن حرفای بسیار عجیب است.

ایشان خطاب به آمریکایی ها فرمودند: اولا خود شما دچار کمبود هستید. براساس خبرهایی که منتشر شده و اظهارات برخی مقاماتشان، خودشان دچار کمبودهای وحشت‌آوری از لحاظ وسایل پیشگیری و دارو هستند. بنابراین اگر چیزی دارید صرف خودتان کنید.

رهبر انقلاب تاکید کردند: ثانیا شما آمریکایی ها متهم به این هستید که این ویروس را خودتان تولید کردید. نمی دانم این اتهام چقدر حقیقی است اما با این اتهام کدام عاقلی اعتماد می کند شما دارو بیاورید، شاید داروی شما وسیله ای برای گسترش بیشتر این بیماری باشد، ممکن است دارویی را وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند.

رهبری اظهار داشتند: اگر این تهمت درست باشد و شما بوجود آورده باشید که اینکارها از شما برمی آید یا اگر کسی را به عنوان درمان کننده بفرستید ممکن است بخواهد اثر عملی سمی که تولید کرده است را از نزدیک ببینید. که گفته می‌شود بخشی از این سم برای ایران تولید شده است. بنابراین این چیزی نیست که کسی از ملت ایران قبول کند.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا