آخرین خبرها

چرا شیرپاک کن گیاهی هربکس؟

چرا شیرپاک کن گیاهی هربکس؟

استان‌ها > لرستان – پودرها و سایر مواد آرایشی پوست را کثیف کرده ، منافذ آن را مسدود می کنند و ما مجبور هستیم به دفعات آنها را پاک کنیم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،آب و صابون به تنهایی برای بیرون آوردن این مواد کافی نیست ،صابون پاک کننده چندان مناسبی نیست و دارای معایب فراوانی است که از آن میان می توان به مسایلی مانند نیاز به آب، زدودن بیش از حد چربی از سطح پوست، ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست و نهایتا قلیایی نمودن پوست اشاره نمود.
استفاده مداوم از صابون مشکلاتی از جمله خشکی و کشیدگی در پوست، زدودن بیش از حد چربی از سطح پوست و نیاز به آب و قلیایی نمودن پوست را به همراه دارد.
با توجه به معایب گفته شده باید محصولات و شوینده هایی به کار ببریم که آلودگی های روی پوست را برطرف کند و باعث جذب بهتر اکسیژن توسط پوست شود و موجب شفافیت و زیبایی پوستتان گردد.
برای این کار روغن های پاک کننده یا شیرپاک کن ها که در آنها مواد چربی کم و سبکی وجود دارد برای پاک کردن روزانه پوست به کار می رود.
اما شیرپاک کن ها برخلاف صابون ها حالت قلیایی نداشته ، پوست را خشک نمی کنند و ضمن پاکسازی کامل پوست، لایه محافظ سطح پوست را حفظ می کنند.
میزان اسیدیته این فرآورده ها همخوانی زیادی با اسیدیته پوست داشته و محصولات خوبی از نظر آسیب نرساندن به پوست محسوب می گردند و از این مواد می توان به عنوان پاک کننده های آرایشی و یا برطرف کننده آلاینده های سطحی پوست استفاده کرد.
شیر پاک کن طبیعی و شیرپاکن هایی که با مواد اولیه طبیعی و گیاهی ساخته می شوند علاوه بر پاکسازی پوست در حفظ سلامت و زیبایی پوست نیز موثر است .
در اینجا باید گفت که « شير پاك كن هربكس» حاوی عصاره های 100درصد طبیعی و فاقد الکل بوده ،پـاك كننده قوی آرايش صـورت و چشم و مناسب براي انـواع پوست مي باشد.
شير پاک‌کن هربکس، ضد عفوني‌ کننده و التيام دهنده پوست بوده و تمام آلودگي و مواد آرايشي را از روي پوست تميز مي‌کند.
اين محصول بدون اينکه باعث خشکي پوست گردد مواد زايد روي پوست را مي‌زدايد چرا که اين محصول حاوي مواد روغني است، باعث ايجاد يک لايه نازک چربي جهت حفاظت از پوست مي‌گردد.
اين محصول حـاوي عصاره هاي گياهي نظير هويج، كالاندولا، مريم گلي و بابونه است. عصاره روغني هويج به كار رفته در محصول به دليل خواص آنتي اكسيداني بالا، نقش به سزايي در خنـثي سازي راديكال هاي آزاد داشته و همين امر موجب جلوگيري از پيري زودرس سلول هاي پوست مي گردد.
این محصول دارای عصاره گل همیشه بهار است که از گذشته برای ترمیم زخم ها و کاهش التهاب مورد استفاده بوده است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محافظتی بر پوست های حساس و کم مقاومت را دارد..
شير پاك كن هربكس بدون ايجاد تحريك و خشكي پوست، چربي اضافي پوست را كنترل و آلودگي هاي سطحي آن را از بين مي برد.
هم چنيـن عسل موجود در اين محصول با داشتن خواص ترميم كنندگي و آنتي باكتريال از ايجاد جوش صورت جلوگیری و با رفع التهابات پوستي، لطافت و نرمي پوست را به ارمغان مي آورد.
توصیه :
آرایش چشم مثل سرمه، ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک کننده قوی تری دارند. این مواد پاک کننده باید پایه روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند.
برای پاک کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه ای را به مواد پاک کننده آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید.
پاک کننده هایی را که در آن الکل به کار رفته است، خریداری نکنید. این پاک کننده ها گرچه باعث می شوند در سطح پوست تان احساس تازگی کنید ولی در طولانی مدت موجب خشکی پوست شما می شوند.

منبع: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا