آخرین خبرهااستان هااسلایدر

جعفرزاده ایمن آبادی: مردم با سفر به گیلان داوطلبانه به استقبال کرونا می‌روند شرایط استان گیلان بسیار نامطلوب است/مسئولان مانع ورود مسافران به گیلان شوند

کرونا

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، با بیان اینکه ورود سیل جمعیت مسافران مانع از مهار بیماری کرونا در گیلان شده است از آنها خواست با سفر به این استان در حق خود، خانواده‌هایشان و مردم این منطقه اجحاف نکنند.

به گزارش تدبیرشرق ,غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با انتقاد از حرکت سیل جمعیت مسافران به سمت استان گیلان، گفت: مسافران به این مهم توجه کنند که کاهش مراجعه به بیمارستان‌های گیلان بیانگر کنترل ویروس کرونا نیست، بلکه به این دلیل است که مردم در پی آلودگی بیمارستان‌ها و افزایش میزان مرگ و میز در آنها به این مراکز مراجعه نمی‌کنند، چرا که اعتماد خود را از دست داده‌اند.

آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا در گیلان وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آمار ابتلا به کرونا هنوز بالا است و عدم مراجعه مردم به بیمارستان‌ها به دنبال خودقرنطینگی باعث نبود اطلاعات آماری دقیق در این زمینه شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هم‌اکنون شرایط استان گیلان بسیار نامطلوب است، کما اینکه بسیاری از مسافران یا ویروس کرونا را به این منطقه وارد می‌کنند یا در اینجا به این بیماری مبتلا می‌شوند که این موضوع اجحاف در حق خود، خانواده‌هایشان و مردم گیلان است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه اخبار امروز نشان‌دهنده ترافیک سنگین در جاده گیلان به ویژه رودبار و منجیل است، تاکید کرد: ما از مسافران تقاضا داریم کاری نکنند که مردم گیلان آتش به اختیار مانع ورودشان به این منطقه شوند، چرا که آنها عصبانی هستند از اینکه سیل جمعیت مسافران مانع از مهار این بیماری در گیلان می‌شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا