آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان خبر داد؛ انجام عملیات ضدعفونی مستمر در روستاهای گیلان / توزیع چهار هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در روستاها

ضدعفونی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت : خوشبختانه عملیات ضدعفونی به طور میانگین ، مستمرا و یک روز در میان در روستاهای سراسر استان انجام می شود.

به گزارش تدبیرشرق؛ یاور پیرعلایی در گفت وگویی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستاها جهت پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت شهری و روستایی علاوه بر کاهش مخاطرات احتمالی ویروس کرونا ، امنیت خاطر را به جامعه القا می کند.

وی به مکاتبات روزانه با بخشداران و فرمانداران جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه لازم برای کنترل شیوع ویروس کرونا در روستاها اشاره و بیان کرد: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی از سوی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای استان برای مبارزه با کرونا وجود دارد.

پیرعلایی خاطرنشان کرد: با هدف معرفی کرونا و اصول اولیه مقابله با این ویروس علاوه بر نصب اطلاعیه و توزیع بروشور در روستاها، جلسات متعددی در قالب ستاد بحران روستایی متشکل از دهیار، اعضای شورای روستا، مدیران مدارس آن منطقه و گروه های مرجع تشکیل شده است.

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان به ضدعفونی و گندزدایی در روستاهای گیلان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه این عملیات به صورت میانگین ، مستمرا و یک روز در میان در روستاهای سراسر استان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از روستاهای گیلان با ایجاد فضای استاندارد ، امکان تولید ماسک برای استفاده مردم همان منطقه فراهم شده و این رویکرد به عنوان گامی در مسیر خودکفایی ادامه خواهد داشت.

 پیر علایی افزود: به منظور انتقال سرفصل های آموزشی ارائه شده از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها به دهیاران ، موضوع کاهش تردد و تجمع مورد توجه قرار گرفت و تمام مطالب در فضای مجازی برای آنها به اشتراک گذاشته می شود.

وی به اقدامات اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان جهت حفظ سلامت روستاییان و رفع نیازهای بهداشتی آنها اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقدامات خیرین و نیروهای مردمی  با پیگیری های انجام شده تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی در سطح روستاهای گیلان توزیع شده که این روند استمرار دارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی روزهای آتی محموله بهداشتی مناسبی برای روستاییان تهیه می شود، از بخشداران،دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای گیلان و نیروهای بسیج به سبب تلاش و همکاری موثر با مدیران بخش دولتی و خدمت خالصانه به روستاییان تقدیر کرد.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا