آخرین خبرهااستان ها

فاطمه شیرزاد خبر داد: اختصاص قطعه ویژه ای برای تدفین متوفیان کرونا در آرامستان شهر رشت

متوفیان کرونا

فاطمه شیرزاد از اختصاص قطعه ویژه ای برای تدفین متوفیان کرونا در آرامستان شهر رشت خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق ,فاطمه شیرزاد نماینده شورا در سازمان آرامستان های رشت طی بازدید از روند اقدامات انجام شده و خدمات رسانی روزانه به خانواده های متوفیان ویروس کرونا اظهار داشت:همزمان با شیوع ویروس کرونا تمام امکانات و خدمات مورد نیاز در سازمان آرامستان های رشت برای این منظور فراهم شده است.

نماینده شورا در سازمان آرامستان های رشت در همین‌زمینه تصریح کرد:توصیه های بهداشتی به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است. همچنین توزیع ماسک،دستکش و مواد ضد عفونی کننده بین کارکنان‌صورت گرفته است.

فاطمه شیرزاد، با اشاره به اختصاص قطعه ویژه ای برای متوفیان بیماری کرونا در آرامستان شهررشت اظهار کرد:فضای خاصی برای تدفین اجساد بیماران کرونایی در سازمان آرامستان های رشت تخصیص داده شده است و تمهیدات لازم برای کفن و دفن متوفیان با نظارت بهداشت،سپاه و نیروی انتظامی در حال انجام است.

وی افزود:گندزدایی و ضدعفونی کردن تمامی فضاهای سازمان آرامستان شامل سالن تطهیر،سردخانه ها ،نمازخانه و ماشین های انتقال اجساد و بخش های مختلف آرامستان به صورت روزانه نیز در حال انجام است.

فاطمه شیرزاد، در ادامه از تلاش کلیه کارکنان وپرسنل زحمتکش سازمان آرامستان های رشت رشت،نمایندگان مراکز بهداشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و همچنین مدیر عامل سازمان آرامستان ها تقدیر و تشکر کرد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا