آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

منتخب آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت

منتخب آستانه اشرفیه

محمدعلی رمضانی دستک منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت. پیشتر این نماینده منتخب مجلس یازدهم مشکوک به کرونا اعلام شده بود. محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: درگذشت آقای رمضانی‌دستک به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نبوده و هیچ پزشکی این موضوع را تأیید نکرده است، همان طور که پزشکان ایشان اعلام کرده‌اند، دلیل فوت آقای رمضانی، شبه‌آنفلوآنزا بوده و وی زمینه بیماری‌های تنفسی و ریوی نیز داشته است.

به گزارش تدبیرشرق ,محمدعلی رمضانی دستک منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت.

مرحوم رمضانی که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود در انتخابات ۲ اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافته بود.

در روزهای گذشته آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده بود‌.

همچنین تسنیم نوشت: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: درگذشت آقای رمضانی‌دستک به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نبوده و هیچ پزشکی این موضوع را تأیید نکرده است، همان طور که پزشکان ایشان اعلام کرده‌اند، دلیل فوت آقای رمضانی، شبه‌آنفلوآنزا بوده و وی زمینه بیماری‌های تنفسی و ریوی نیز داشته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نحوه انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه در دوره یازدهم مجلس، اظهار داشت: انتخاب جایگزین وی برای نمایندگی مردم آستانه اشرفیه، با اولین انتخابات در این حوزه انتخابیه و همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا