آخرین خبرهااستان هااسلایدر

در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انتخاب شد

آب و فاضلابدر راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب، محب علی رنجور، به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، تودیع و سیدمحسن حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

ارسلان زارع ظهر امروز (شنبه) در دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به ضرورت افزایش و ارتقای شاخص های بهره‌مندی حوزه آب و فاضلاب استان به ویژه در بخش روستایی، خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه های مهم همچون تصفیه خانه، خطوط انتقال و شبکه های آب آشامیدنی شد.

وی با بیان اینکه مردم گیلان شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار کرد: در شبکه های انتقال شهری و روستایی به واسطه فرسودگی و قدمت و نیز وابستگی به برق با مشکلاتی مواجه ایم که نیازمند توجه جدی به این بخش ها هستیم.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این دیدار ،آمادگی مجموعه خود برای تزریق منابع مالی برای مناطقی که در استان با  تنش آبی مواجه هستند، از محل صندوق توسعه ملی اعلام کرد.

در پایان این دیدار  در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب، محب علی رنجور، به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، تودیع و سیدمحسن حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا