آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

هدیه رییس جمهور روحانی به لاهیجانی ها/افتتاح قریب الوقوع ورزشگاه تختی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

ورزشگاه تختی

هدیه رییس جمهور روحانی به لاهیجانی ها
افتتاح قریب الوقوع ورزشگاه تختی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش تدبیرشرق ، روند تکمیل ورزشگاه تختی لاهیجان که پس از سال ها بلاتکلیفی به صورت نیمه کاره رها شده بود با پیگیری ها و همت بی وقفه فرمانداران پیشین و فعلی این شهرستان به صورت مثبت و رو به رشد بوده و در نهایت با سفر دور دوم دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور به استان گیلان و میزبانی شهرستان لاهیجان از وی و هیئت همراه ، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هر چه سریعتر و افتتاح این سالن ورزشی طبقاتی اختصاص داده شد .

این سالن در سه طبقه و به مساحت سه هزار و ۲۰۰متر مربع در حال ساخت است که اخیرا با انعقاد قرارداد جدید و اختصاص مبلغی قابل توجه، سرعت بیشتری به ساخت آن داده شده بود .

گفتنی است ساخت این طرح که بزرگترین سالن ورزشی در حال ساخت استان گیلان محسوب می شود از سال ۸۵ شروع و تاکنون ۴۰میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده و به زودی در ۲۲ بهمن ماه ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به افتتاح خواهد رسید .

فرماندار لاهیجان نیز در مصاحبه ای که پس از حضور رییس جمهور به شهرستان لاهیجان داشته یادآورشد : اوایل بهمن ماه سال جاری (۹۷) توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و اداره کل ورزش و جوانان گیلان قراردادی به مبلغ ۴۵میلیارد ریال با پیمانکار جدید بسته شد و از آن زمان پیمانکار با سرعت در حال انجام کار است …

این در حالیست که نماینده ی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در خرداد ماه سال ۹۶ از افتتاح این مجموعه ورزشی در هفته دولت یا ۲۲ بهمن همان سال خبر داده بود .

نیکفر لیالستانی در قسمت دیگری از اظهارات سال ۹۶ خود گفته بود :

در مورد ورزشگاه طبقاتی تختی هم به ما قول دادند تا پایان سال (احتمالا هفته ی دولت یا دهه ی فجر در پایان سال ) به افتتاح خواهد رسید .

من همین پریشب در مهمانی ریاست محترم جمهور از وزیر ورزش و جوانان قول گرفتم برای افتتاح این ورزشگاه به لاهیجان تشریف بیاورند و نماینده ی ایشان هم که چند روز قبل آمده بود ، عنایت ویژه ای به این پروژه داشت . !!!

لازم به ذکر است سهم طلبی در افتتاح پروژه های دولتی از سری نکات و مسائل حائز اهمیت و قابل توجهی است که در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تبلیغات مناسبی برای جبران ضعف عملکردی نمایندگان مجلس در حوزه ی انتخابیه ی شان است که این مهم نیز صرفا در سکوت و عدم کارآیی دولتمردان برای انعکاس دستاورد های دولت یازدهم و دوازدهم نمود و بروز پیدا می کند .

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا