آخرین خبرهاسیاسی

کوچکی نژاد قبل از ثبت نام در انتخابات: فکر می کنم این بار در دور اول انتخابات کار را تمام کنم/ قصد داریم تصمیم اشتباه سران قوا را اصلاح کنیم

کوچکی نژاد

نماینده اصولگرای رشت از شانس خوب برا پیروزی در دور اول انتخابات خبر داد.

جبار کوچکی نژاد قبل از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود برای انتخابات  گفت: فکر می کنم با توجه که به تجاربی که بدست آوردم در بخش قانون گذاری و اجرایی در این مقطع زمان می توانم به استان در پروژه های اصلی اجرایی و قانون گذاری کمک کنم.

وی در ادامه گفت: در مجلس دهم توانستم  دو تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان و سازمان هدفمندی یارانه ها را به نتیجه برسانم . چندین تحقیق و تفحص نیز نوشتم که در نوبت است که به این مجلس نمی رسد و فکر می کنم اگر مردم اراده کنند که در ادامه نیز حضور داشته باشم قصدم این است که  تحقیق و تفحص های سنگین تری را نیز پیگیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم کار وی به دور دوم کشیده می شود ابراز داشت: فکر می کنم باتوجه به اقبال خوبی که مردم در روستاها و شهرها دارند و با جهش که داریم و اقداماتی که انجام شده  بتوانیم یک نوبتی مشکل حضورمان در مجلس را حل کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به تصمیم مجلس برای اصلاح مساله بنزین نیز اظهار داشت:  متاسفانه یک تصمیم اشتباه برای نظام مشکل ایجاد کرد. مجلس هم طرح یک فوریتی ارائه کرده که در کمیسیون ها رای آورده است و تلاش داریم که بتوانیم  تصمیم سران قوا  اشتباه را اصلاح کنیم.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا