آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه تأکید کرد؛ مسئولان با حضور مستمر میان مردم ، امیدافزایی کنند

مردم

استاندار گیلان با تأکید بر حضور مستمر و پرتلاش مسئولان در میان مردم گفت: برای ارتقاء سطح اعتماد عمومی و امیدافزایی، مدیران و خدمتگزاران می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند و ضمن برنامه‌ریزی دیدارهای درون دستگاهی، در سفر به شهرستان‌ها و حضور بین مردم مشکلات آنان را با انعطاف در اجرای قوانین، تلاش و همراهی بیشتر سامان ببخشند.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان با اشاره به اینکه مردم تحت عنایات خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از یک رهگذر دیگری به لحاظ رویدادهای اجتماعی و امنیتی با سرافرازی عبور کردند، افزود: در استان گیلان به لحاظ شعور بالای سیاسی و اجتماعی مردم عزیز و همراهی آنان، طرح اصلاح نرخ سوخت بدون کمترین مشکلی به مرحله اجرا درآمد.

وی بار دیگر ضمن قدردانی از مردم فهیم، نماینده ولی فقیه در گیلان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه اظهار داشت: در این میان از اعضای شورای تأمین نیز به سبب سعه صدر و مردم‌داری آنان صمیمانه تشکر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در دوم اسفند ماه سال جاری یکی دیگر از رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی کشورمان رقم می‌خورد، گفت: باید انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سال‌جاری با حضور حداکثری مردم برگزار شود که در این میان تلاش مضاعف منجر به امیدافزایی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهت افزایش امیدواری جامعه، ارتقاء سطح آگاهی و اعتماد در سرمایه‌های اجتماعی مهمترین مولفه است، اضافه کرد: مدیران ضمن برنامه‌ریزی دیدارهای درون دستگاهی، در سفر به شهرستان‌ها و حضور بین مردم مشکلات آنان را با انعطاف در اجرای قوانین، تلاش و همراهی بیشتر سامان ببخشند.

وی به نقش مهم شورای برنامه‌ریزی در تصمیم‌گیری‌ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای توان‌افزایی مدیریتی استفاده از بدنه کارشناسی در تصمیم‌سازی‌هاست که براین اساس گروه‌های کاری زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی موثرتر از گذشته ایفای نقش کنند.

دکتر زارع با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب موجود در قانون بودجه ادامه داد: وظایف و تکالیف قانونی هر دستگاهی در قانون بودجه مشخص شده و باید مدیران براساس آن عمل کنند و در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی، وضعیت عملیاتی شدن این حوزه بررسی می‌شود.

وی به تصویب طرح بازنگری شده جامع تفصیلی شهر اطاقور در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی گیلان اشاره کرد و گفت: از ۵۲ شهر استان ۳۷ شهر طرح تفصیلی مصوب دارند که سه شهر نیز در حال بازنگری و ۹ شهر نیز از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردارند که باید در اتمام آن شتاب شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به ضرورت تعریف پیوست‌های سلامت برای هر پروژه به ویژه در طرح‌های بزرگ اشاره و اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌ها در تشدید نظارت‌ها بر پروژه‌های در دست اجرا به ویژه در طرح‌های با پیشرفت بالا اهتمام ویژه داشته باشند تا هرچه سریعتر آماده بهره‌برداری شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا