فرماندار لاهیجان:روابط عمومی ها ؛ ترسیم کننده برنامه های ادارات و نهادها هستند که باید جلوتر از مدیران دستگاههای اجرایی برای اهداف مجموعه پیش بروند
به گزارش تدبیرشرق,، عصر امروز جلسه ای با حضور روابط عمومی های ادارات ونهادهای شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار برگزار گردید
فرماندار لاهیجان با اشاره به ویژگی های یک روابط عمومی موفق گفت: روابط عمومی ها ؛ قلب تپنده و ترسیم کننده برنامه ها ادارات و نهادها هستند و باید با برنامه و نگاه توسعه محور جلوتر از مدیران دستگاههای اجرایی برای اهداف مجموعه پیش بروند وی افزود: مهمترین عوامل پیشرفت هر ارگانی به توانمندی و پویایی و خلاق بودن روابط عمومی آن اداره برمیگردد
مدیر ارشد شهرستان ادامه داد: اگر چه بخش عمده روابط عمومی ذاتی و بخش دیگر آن اکتسابی و گاه سلیقه ای است اما داشتن علم و دانش مرتبط با آن بسیار تاثیر گذار است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است
وی در این باره پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری مسابقاتی برای روابط عمومی های ادارات با محوریت کیفیت بخشی و سرعت عمل در انعکاس به موقع اخبار را عنوان نمود و خواستار انتخاب دو نفر از میان جمع حاضر به عنوان رابط بین روابط عمومی ها با روابط عمومی فرمانداری لاهیجان گردید
میر غضنفری سپس با اشاره به این مطلب که ۹۰ درصد آگاهی انسان از طریق بینایی صورت می پذیرد ، گفت : روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و ویترین مجموعه ؛ وظایف خطیری را برعهده دارند که باید از این حیث ارتباطات خود را با رسانه ها و مردم گسترده نمایند
فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در این شهرستان علی رغم اینکه کارهای بزرگی در حال انجام است اما متاسفانه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات کمرنگ کار شده و این ضعف روابط عمومی ها را نشان می دهد که امیدواریم با هم اندیشی وایجاد انگیزه و اجرای برنامه های پیشنهادی بتوانیم در این عرصه جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی های شهرستان گام برداریم.
گفتنی است : در این جلسه روابط عمومی ها ضمن بیا ن مشکلات مرتبط با حوزه کاریشان به ارائه پیشنهادات وراهکارههای موجود
/فرکانس نیوز