آخرین خبرهااستان ها

تأکید استاندار گیلان بر پرداخت به‌موقع حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری‌ها دیدار نماینده بیش از ۴۰۰ نفر از کارگران و پاکبانان رشت با استاندار گیلان

کارگران شهرداری ها

استاندار گیلان در جریان ملاقات‌های مردمی هفتگی، در تماس با شهردار رشت تأکید کرد که تاخیر در پرداخت حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری‌ها ، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و این مهم باید به‌موقع انجام شود.

ارسلان زارع روز سه شنبه در جریان ملاقات های مردمی هفتگی و در دیدار با یکی از پاکبانان رشتی که به نمایندگی از بیش از ۴۰۰  نفر از کارگران و پاکبانان رشت برای بیان دغدغه ها و مطالبات خود به دیدار مقام عالی دولت در استان آمده بود، اظهار داشت: قشر پاکبان و نیروهای کارگری از جمله زحمتکشانی هستند که به لحاظ معیشتی و درآمدی در سطوحی پایین تر قرار دارند.

وی با قدردانی از خدمات مجموعه پاکبانان و کارگران شهرداری ها افزود: از خانواده این عزیزان که در مسیر خدمتگزاری به مردم همراه و همدل هستند نیز سپاسگزاریم.

دکتر زارع همچنین در تماس تلفنی با شهردار رشت، با بیان اینکه تعویق در پرداخت حقوق پاکبانان و کارگران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: ترتیبی اتخاذ شود تا حقوق این قشر تلاشگر جامعه همزمان با حقوق دیگر کارکنان پرداخت گردد و با هرگونه سهل انگاری شرکت‌های پیمانکاری و عمل نکردن به تعهداتشان طبق قرارداد، برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به پاس قدردانی از تلاش های این پاکبان زحمتکش، سفر زیارتی به مشهد مقدس همراه با خانواده را به او هدیه داد.

این دیدار در جریان حضور این پاکبان زحمتکش در برنامه تلویزیونی فرمول یک شبکه یک سیمای انجام شد که استاندار گیلان با مشاهده این برنامه و شنیدن مشکلات پاکبان گیلانی پ، دستور داد وی در ملاقات عمومی حضور یافته تا از نزدیک، دغدغه ها و درددل‌های این فرد را به نمایندگی از دیگر پاکبانان و کارگران زحمتکش شهرداری‌ها بشنود.

دکتر زارع همچنین امروز (سه شنبه) با شمار دیگری از مراجعه‌کنندگان دیدار و ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورهای لازم را برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی صادر کرد.

/دیار میرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا