آخرین خبرهااستان ها

فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازارتعادل در بازار باید حفظ شود ، مردم باید در جریان امور قرار بگیرند

بازار

به گزارش تدبیرشرق ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس میر غضنفری و با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری تشکیل شد. فرماندار لاهیجان ضمن تاکید بر اهمیت تعادل بازار در رضایت اجتماعی و جریان زندگی مردم گفت : در تمام امور ملاک عملکرد ، نظر و قضاوت مردم می باشد . در شرایط کنونی یکی از آسیب هایی که دشمن سعی بر برنامه ریزی روی آن کرده برهم زدن تعادل بازار است . مسئولین باید با دقت و حساسیت و برنامه ریزی در حفظ تعادل و بالانس بازار تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اولویت مدیریت شهرستان در تامین اقلام مصرفی و مایحتاج مردم ، ساکنین شهرستان لاهیجان می باشد . بعضاً در گزارشاتی در خصوص تخلف برخی از فروشندگان دیده شده که قابل اغماض نیست. فرماندار لاهیجان اظهار داشت : بازرسی ها و برخورد با متخلفین باید طوری باشد که مردم نظارت ها و عملکرد را حس کنند و افراد خاطی احساس امنیت نکنند. فرماندار لاهیجان ضمن تقدیر از نقش بازاریان در به وجود آمدن ریشه انقلاب اسلامی و حفظ شان این قشر گفت: در نگاه به بازار ، حقوق مصرف کننده و کسبه باید در نظر گرفته شود.
وی در رابطه به درخواست های شهروندان به دستگاه اجرایی ، دستور داد : موضوع ساعت کار و بهداشت نانوایی ها ، موضوع ساماندهی سد معبر، فروش لبنیات به شکل سنتی ، مستمر بازدید و تعادل بازار حفظ گردد. در ابتدای جلسه نیز اعضای ستاد تنظیم بازار گزارش عملکرد دستگاه اجرایی خود را ارائه دادند.

/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا