آخرین خبرهااستان ها

دو صد گفته، چون نیم کردار نیست /واکنش فرماندار تالش به فضا سازی های منفی برخی رسانه در پی تخریب پل اسالم

تخریب پل اسالم

به گزارش تدبیر شرق ، فرماندار تالش در ایجاد فضاسازی های منفی برخی رسانه در پی تخریب پل اسالم گفت : از مهمترین رسالت های رسانه ای میتوان به ایجاد و تقویت امنیت روانی در جامعه در کنار اطلاع رسانی سریع ، صریح ، مسئولانه و بدور از استبداد رای اشاره کرد.

وظیفه ای سنگین که نیازمند حضور میدانی خبرنگاران در محل حادثه ،جلسات و نشست های برگزار شده در مورد واقعه مربوطه و توجه به نظرات کارشناسی در آن حوزه است.

متاسفانه در شهرستان تالش برخی رسانه ها که گویا خود را تافته جدا بافته ای از جامعه رسانه ای میداند و هرگز برای پیگیری معضلات و مشکلات منطقه در جلسه ای حاضر نشده و هیچ گونه حضور فیزیکی در جلسات برگزار شده با حضور مسئولین کشوری و استانی نداشته است ،خود را بعنوان دلسوز منطقه و مردم معرفی میکند.

این رسانه همواره با ایجاد جو منفی بر علیه مسئولین و با سواستفاده از مشکلات منطقه بدنبال مسموم کردن فضا و ماهی گرفتن از آب گل آلود بحران ها و حوادث طبیعی در منطقه می باشد.

شکسته شدن پل اسالم طی بارش های اخیر از جمله حوادث تلخی بود که خسارت ها و مزاحمت های بسیاری برای مردم اسالم بوجود آورد.
از همان ساعات اولیه شاهد حضور مسئولین شهرستانی و استانی در محل حادثه و پیگیری حل بحران پیش آمده بودیم.

هفته گذشته تیمی متشکل از فرماندار ، نماینده محترم مجلس، شهردار اسالم با حضور در دفتر وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیر حل مشکلات بوجود آمده برای مردم بودند، که وزیر محترم دستورات لازم جهت استقرار پل موقت و ساخت پل جدید را صادر کردند که طی هفته های آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

همچنین طی هماهنگی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارگیلان و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ردیف بوجه ای در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای احداث پل جدید اسالم تعریف شد .

طی هفته های گذشته با حضور مسئولین استانی شاهد آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به ۲۸ روستا که از آن بعنوان بزرگترین پروژه گاز رسانی استان گیلان یاد میشود، بود،اما هیچ کدام از این اخبار در رسانه فوق منعکس نشد تا نشان دهد ، فقط بدنبال ایجاد جو منفی در شهرستان و تخریب مسئولین است تا حل مشکلات منطقه

خبرنگار محترم با نشستن در دفتر کار و نوشتن مطالب سفارشی مشکلی از مردم و شهرستان حل نخواهد شد، سیاهنمایی وضعیت شهرستان و عدم انعکاس اخبار مثبت ره بجای نخواهد برد.
اگر درد مردم را داشتید یک بار در یکی از جلسات ساماندهی رودخانه ها، ستاد بحران و حضور مدیران کل حاضر شده و ضمن اطلاع از وضعیت و روند پیگیری ها طبق رسالت خبری خویش از مسئولین کشوری و استانی طرح سوال میکردید.

آیا باور کنیم درد مردم دارید؟

در پایان از زحمات خالصانه و صادقانه تمامی رسانه ها که همواره با حضور و همراهی خود یاوران خوبی برای حل و مدیریت مشکلات شهرستان می باشند تشکر می‌نماییم.

/روابط عمومی فرمانداری تالش

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا