آخرین خبرهااستان ها

شهردار رشت از سازمان انتقال خون استان گیلان بازدید کرد

سازمان انتقال خون استان گیلان

شهردار رشت امروز با حضور در سازمان انتقال خون استان گیلان و دیدار با بابک پاکدل خوش اخلاق از بخشهای مختلف این اداره کل بازدید کرد.

به گزارش تدبیر شرق, در جریان این دیدار مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: سالانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده‌های خونی در استان گیلان تولید می‌شود که این خونها برای مصدومان حوادث، جراحیها، بیماران هموفیلی، فاویسم و افراد نیازمند مصرف می‌شود.

وی افزود: استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن، آمار بالای جراحیهای قلب و عروق، تصادفات، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزو استانهای پرمصرف خون کشور است.

در این دیدار شهردار رشت نیز با اشاره به حس نوعدوستی شهروندان رشت تاکید کرد: مردم این شهر همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم هستند.

دکتر ناصر حاج‌محمدی تاکید نمود: شهرداری رشت به هر طریق ممکن از تشکیلاتی همچون سازمان انتقال خون که تشکیلاتی مردمی و خدمات‌رسان در شهر رشت است حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: مجموعه پرسنل شهرداری رشت در طول سال با اهدای خون خود تلاش می‌کنند به همشهریانشان که نیازمند گروه‌های مختلف خوبی هستند، کمک کنند.

شایان گفتن است که شهردار رشت و هیئت همراه وی از بخشهای مختلف سازمان انتقال خون استان گیلان بازدید کرده توضیحات مدیر کل انتقال خون استان را شنیدند و پای صحبت دست‌اندرکاران هر بخش نشستند.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا