آخرین خبرها

ساخت فیلم کوتاه موبایلی پارک در انجمن سینمای جوان لاهیجان

ساسان عادلی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم کوتاه مستند ساخته مجید نوروزی فر از فیلمسازان باسابقه و پیشکسوت انجمن سینمای جوان لاهیجان است که به مدت چهار ماه از آبان تا بهمن سال گذشته در پارک لاله تهران تصویربرداری شد و به تازگی آماده نمایش شده است.
وی یادآورشد: موضوع این فیلم کوتاه 9 دقیقه ای درباره پارک و فواید آن و نقش پر رنگ و تاثیرگذار آن در زندگی شهر است.
عادلی اظهارداشت: ساخت فیلم های کوتاه مرگ دوربین، مهر مادر، جستجو، طلوعی دیگر، علاقه ، گالی ، سینمای کاغذی و همکاری در ساخت بیش از 40 فیلم کوتاه و بازی در فیلم سینمایی سن پترزبورگ و مستند داستانی ترحیب از دیگر فعالیت های این هنرمند پیشکسوت لاهیجانی است .
رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه موبایلی همکاری داشته اند را شامل نویسنده فیلمنامه ، تهیه کننده ، تصویر بردار و کارگردان مجید نوروزی فر ، عکاس و دستیار کارگردان رضا فلاح حیدری نژاد، تدوین گر و صداگذار ماهور دعایی، گوینده متن پارسا کاظم ستوده و مجری طرح انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان ذکر کرد.
مجید نوروزی فر دارای مدرک فیلمنامه نویسی از هنرکده فیلمسازان آزاد ایران و دانش آموخته دوره کارگردانی سینما از دانشکده وارنژ روسیه دفتر تهران در سال 1381 و از اعضای با سابقه انجمن سینمای جوان لاهیجان محسوب می شود.
لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است و انجمن سینما جوان آن با بیش از 30سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.
شهرستان لاهیجان 168هزار نفر جمعیت دارد و در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان (شهر رشت) واقع است.
خبرنگار :فرهاد نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا