آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

ویلموتس: هاشمیان بازیها را زیر نظر دارد/ بازیکنان را با پروفایل خاصی انتخاب می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سطح فنی و کیفی بازیکنان را بالا ببرید و تمرینات را با شدت بالایی برگزار کنید تا در واقع نتیجه بهتری بگیرید. همه ما مربی هستیم و همیشه حق با کسی نیست . کسی که اشتباه کند نتیجه اش را می بیند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سطح فنی و کیفی بازیکنان را بالا ببرید و تمرینات را با شدت بالایی برگزار کنید تا در واقع نتیجه بهتری بگیرید. همه ما مربی هستیم و همیشه حق با کسی نیست . کسی که اشتباه کند نتیجه اش را می بیند.

به گزارش تدبیر شرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تمام مشکلات شما را شنیدم . نه تنها فدراسیون بلکه روسای باشگاهها هم می توانند کمک کنند تا فوتبال و مشکلاتش رفع شود. برای بهبود فوتبال سه چیز بسیار اهمیت دارد. مربی خوب، توپ خوب و زمین خوب که امیدوارم این امکانات در اختیارتان قرار گیرد.

وی ادامه داد: احترام به داور بسیار مهم است . از سوی دیگر بهتر است برنامه لیگ کامل اعلام شود تا تیم ها برنامه های خود را اجرا کنند.

وی گفت: برای پیشرفت بازیکنان تلاش کنیم. به عنوان یک مربی بازیکنان را تربیت و در شرایط بهتری قرار دهیم و با آمادگی بالاتری به باشگاهها را تحویل دهیم. گزارش بازیکنان تیم ملی در اختیار شما قرار می گیرد چه بازیکنی که ذخیره بوده و چه بازیکنی که مسابقه داده است. همچنین با کمک کادر پزشکی وضعیت را بررسی و نتایج را به باشگاهها اعلام می کنیم.

ویلموتس ادامه داد: سطح فنی و کیفی بازیکنان را بالا ببرید و تمرینات را با شدت بالایی برگزار کنید تا در واقع نتیجه بهتری بگیرید. همه ما مربی هستیم و همیشه حق با کسی نیست . کسی که اشتباه کند نتیجه اش را می بیند.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه افزود: بازیکنان را با پروفایل خاصی انتخاب می کنم به عنوان مثال مدافع مرکزی برای انتخاب شدن فلسفه ای دارد که توپ گیری، سر زنی و قابلیت برگشت سریع داشته باشد.

وی ادامه داد:حتما می توانید تمرینات تیم را از نزدیک ببنید. اگر می خواهید در تمرینات حضور داشته باشید با کمال میل در کنارتان خواهیم بود. نکات مهمی را دریافت کردم و امیدوارم مشکلات رفع شود. امیدوارم بازیکنان در بهترین شرایط به تیم خود باز گردند تا مربیان با رغبت بیشتری در اردوهای بعدی بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. هاشمیان و دیگر دستیارانم بازیها را زیر نظر دارند و از شما می خواهم به جوان ها میدان دهید چرا که آنها پتانسیل خوبی دارند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا