آخرین خبرهااجتماعیاستان هاگزارش تصویری

آذری جهرمی در لنگرود: همه تلفن‌های WLL جمع آوری و به نسل جدید ارتقا پیدا کرده است

ارتباطات و فناروی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات با تأکید براینکه تلفن‌های ثبات مردم نباید با مشکل مواجه شود، گفت: همه تلفن‌های WLL جمع آوری و به نسل جدید ارتقا پیدا کرده است.

محمد جواد آذری جهرمی صبح جمعه در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: ۱۰ میلیارد سرمایه گذاری در شهر لنگرود برای توسعه شبکه شهری و روستایی و فیبر نوری تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای توسعه شبکه روستایی و شهری انجام شده است، ادامه داد: در پنج ماه گذشته در حوزه ارتباطات شاهد پوشش روستایی عطاکوه با نسل سوم و بهره برداری از ۲۸ سایت فورجی در منطقه شهری، سایت‌های  فورجی و تری در  ۲ روستایی ش بوده‌ایم که با توجه به ظرفیت گردشگری در شهرستان لنگرود زیر ساخت‌ها باید بیش از این شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همه تلفن‌های WLL جمع آوری و به نسل جدید ارتقا پیدا کرده است نباید تلفن‌های مردم دچار اختلال شود.

وی در ادامه با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان، تصریح کرد: ورود گردشگر برای رونق اقتصادی این شهرستان نعمت بزرگی است و باید کمک کنیم تا با بهبود شرایط و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی ورود گردشگر افزایش یافته و مشکلات مردم نیز حل شود.

عکس: ابوالفضل شکری

 

/دیار میرزا

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا