آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدر

در جلسه کارگروه ارتباطات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد ؛ حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی سه روستای شرق گیلان تا آینده نزدیک

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ی کارگروه ارتباطات شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت : مشکلات مخابراتی سه روستای شرق گیلان مرتفع خواهد شد.

به گزارش تدبیر شرق ؛ محمد جواد آذری جهرمی که در سفری یکروزه در گیلان به سر می برد در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل عنوان کرد :  ۱۳میلیارد تومان اعتبار برای شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل تخصیص یافته که اعتبار قابل توجه ای است .

وی افزود : از اقدامات مهم در این دو شهرستان جمع آوری WLL بود که مربوط به ۲۰سال پیش بود و ارتقای شبکه مخابراتی درلاهیجان و سیاهکل بحث مهمی است که برای اولین بار مسئله تلفن های قدیمی حل شد .

وی افزود : دیلمان نیاز به توجه بیشتر دارد ما به لحاظ مالی مشکل خاصی نداریم و باید شبکه برق آن برنامه ریزی شود و  استاندار محترم و فرمانداران در خصوص توسعه برق این منطقه اقدام کنند و اگر این مشکل حل شود تا پایان امسال فیبر نوری و  دکل های مسیر  ۵۴کیلومتری سیاهکل به دیلمان حل خواهد شد و اعتبار آن بخش تامین شده است.

آذری جهرمی با اظهار تاسف در خصوص کابل های دزدیده شده در برخی مناطق کشور گفت : بیش از ۶۰۰روستا کابل های آن دزدیده شده و ما در این روستاها در توسعه ارتباطات دچار عقب ماندگی شده ایم .

وی عنوان کرد : در شهرستانهای لاهیجان ، لنگرود و سیاهکل سه روستا به دلیل دزدیده شدن کابل ارتباط  آنها قطع است و باید تا پایان شهریور این معضل مرتفع شود.

وی گفت : افزایش ظرفیت برای ارتباطات روستایی نیز وجود  دارد که تا دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد .

وی در پایان گفت : بحث ارتباطات سیاهکل به دیلمان منوط به حل مشکل برق این منطقه است.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا